اخبار فناوری

مسابقه بلک بری برای برنده شدن Black Berry KEY2LE قرمز اتمی

مسابقه بلک بری برای برنده شدن Black Berry KEY2LE قرمز اتمی

از بلک بری یک Black Berry KEY2LE قرمز اتمی برنده شوید.

دوست دارید یک Black Berry KEY2LE آنلاک شده دو سیم کارته برنده بشید؟ شرکت بلک بری امروز از یک مسابقه اینستاگرامی در پیج(blackberrymobile@)خبر داد.این شرکت توسط سازنده چینی گوشی های TCL خریداری شده که یکی از سه شرکتی است که این کمپانی کانادایی را تحت لیسانس خود دراورده است. TCL جامعه را با عرضه KEYone در آوریل 2017 و KEY2 در ماه ژوئن 2018 هیجان زده کرد.

برای مبارزه با شکایاتی که به قیمت بالای (649.99 دلار) KEY2 می شد بلک بری گوشی KEY2LE را چند ماه بعد عرضه کرد تا قیمت را تا مبلغ(449.99 دلار) برساند. KEY2LE مموری کمتر(4 گیگ RAM)، پردازنده کمی ضعیفتر(snapdragon 636 SoC)، حافظه کمتر(64 گیگ) و در مقایسه با KEY2 باطری ضعیفتری دارد. هنوز کیبورد متعارف QWERTY زیبای فیزیکی را دارد.

نحوه ی شرکت در این مسابقه

برای وارد شدن در این مسابقه اینستاگرام را باز کرده و وارد پیج blackberrymobile@ شوید. یک پست در بالای پیج درباره مسابقه وجود دارد که عکس گوشی Black Berry KEY2LE با زیرنویس “برنده گوشی باش” قرار داده شده است. برای شرکت در مسابقه میبایست پست را لایک کرده و بیش از سه نفر را در کامنت آن تگ کنید و یک ایموجی نشان دهنده کشور محل اقامت خود و دلیل اینکه چرا می خواهید این گوشی را ببرید را نیز در کامنت اضافه کنید. بعد از گذاشتن این کامنت میبایست پیج blackberrymobile@ را فالو کنید. تا ساعت 23:59 روز 22 ماه ژوئن برای ثبت ورود خود در مسابقه وقت دارید. برنده از طریق یک پیام در دایرکت اینستاگرام مطلع خواهد شد. فقط برنده چنین پیامی دریافت خواهد کرد که میبایست در پاسخ یک ایمیل به همراه آدرسی که گوشی باید به آنجا ارسال شود بفرستید. شرکت اشاره کرده است که تماس با برنده و ارسال جایزه ممکن است تا 30 روز بعد از 22ژوئن به طول انجامد.

Black Berry KEY2LE قرمز اتمی

Black Berry KEY2LE قرمز اتمی

صحبت از جایزه شد پس باید گفت که برنده یک گوشی Black Berry KEY2LE به رنگ قرمز اتمی دریافت می کند. گوشی در آمریکا با شرکت های مخابراطی T-Mobile و AT&T فعال می شود. همچنین برای استفاده در Verizon هم گواهی شده است.

مطالب مرتبط