اخبار فناوری

برنامه آینده سرویس پخش آنلاین AT&T و قیمت آن

برنامه آینده سرویس پخش آنلاین AT&T و قیمت آن

سرویس پخش آنلاین AT&T شامل محتوای شبکه های HBO، Cinemax و Warner Bros گران نخواهد بود

سرویس های پخش آنلاین، چیز جدیدی نیستند، اما اخیرا همان طور که شرکت هایی مانند Netflix، Spotify و Sony درآمد خیلی زیاد آن را گزارش داده اند، رقابت در این مورد گرم شده است. هر کدام از شرکت های اشاره شده در زمینه ای خاص فعالیت می کنند، فیلم های سینمایی، موسیقی، بازی های ویدئویی، اما در نهایت همه آن ها بخشی از صنعت سرگرمی هستند.

اگر چه رقابت ها می توانند برای مشتریان خوب باشد و شرکت ها می خواهند هر کدام نقشی در این بازار داشته باشند. این رقابت ها می توانند با سرویس های پخش آنلاین که همانند قارچ سریعا در همه جا رشد می کنند، سرگردان کننده هم باشد.

قیمت سرویس های AT&T

AT&T یکی از بازیکنان بزرگ در بازار پخش آنلابن می باشد و جایگاه او این شرکت را وادار می کند تا پیشنهاد هایی وسوسه انگیز ارائه نماید. طبق گزارش The Wall Street Journal، هزینه سرویس پخش آنلاین فیلم AT&T تنها در حدود 16 تا 17 دلار در ماه خواهد بود و این سرویس شامل محتوای شبکه های HBO، Cinemax، و فیلم ها و سریال های Warner Bros می باشد.

اگر این گزارش دقیق باشد، ممکن است AT&T نقشه ای داشته باشد، مخصوصا این که در حال حاضر سرویس شبکه HBO به قیمت 15 دلار در ماه و سرویس شبکه کابلی Cinemax به قیمت 13 دلار در ماه فروخته می شود. در نتیجه، با پرداخت اندکی بیشتر، مشتریان می توانند بازه وسیع تری از فیلم ها و سریال ها را انتخاب نمایند.

دلایل غیر منطقی ترامپ برای تحریم شرکت AT&T

یرنامه آینده AT&T

انتظار می رود تا سرویس پخش آنلاین فیلم AT&T بعدتر در همین سال شروع شود، اما تنها نسخه بتا آن موجود خواهد بود. از آن جایی که AT&T قرار است با Netflix و Disney+ رقابت کند و دو سرویس پخش آنلاین فیلمی که از AT&T ارزن تر هستند، محتوی فیلم این سرویس پخش باید بیشتر باشد تا مشتریان را قانع نماید تا به این سرویس بپیوندند.

خبر خوب این است که AT&T قصد دارد تا سرویس خود را در سه حالت متفاوت ارائه دهد که در هر کدام مشتریان سطح دسترسی متفاوتی دارند. در اولین حالت، به فیلم ها دسترسی دارند. حالت دوم به مشتریان اجازه می دهد تا برنامه های اصیل را تماشا کنند، در حالی که در حالت سوم محتوا فیلم های Warner Bros نیز اضافه می شود.

مطالب مرتبط