ترفند شبکه های اجتماعی

دانلود ویدئوهای فیسبوک در اندروید

دانلود ویدئوهای فیس بوک در اندروید

اگر از کاربران فیسبوک باشید، مطمئناً برای شما پیش آمده که ویدئویی را می بینید و مایل هستید که آن را دانلود کنید. در صورتی که شما هم به این مورد بر خورده اید و مایل هستید ویدیوهای فیسبوک را در گوشی یا تبلت اندرویدی خود دانلود و ذخیره نمایید، این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. در این مقاله قرار است نحوه دانلود ویدیوهای فیسبوک در گوشی یا تبلت اندرویدی با استفاده از برنامه MyVideoDownloader را آموزش دهیم. پس با ما همراه باشید.

خوشبختانه برنامه رایگانی با نام  MyVideoDownloader وجود دارد که در این راستا می ‌تواند به شما کمک کند. با استفاده از این برنامه کاربردی می توانید ویدیوهای فیسبوک در گوشی اندرویدی خود را دانلود کنید. پیش از این در مقاله ای جدگانه به “ذخیره ی ویدیوهای فیسبوک روی آیفون” پرداخته ایم در صورت نیاز می توانید این مقاله را مطالعه کنید.

نحوه دانلود ویدیوهای فیسبوک در گوشی یا تبلت اندرویدی

برنامه ‌ها یا اپلیکیشن ‌های زیادی در گوگل پلی استور (Google Play Store) وجود دارند که امکان دانلود ویدیوهای فیسبوک را فراهم خواهند کرد، ولی یکی از بهترین انتخاب ‌های مقابل شما برنامه MyVideoDonwloader  به شمار می رود. با این حال شما مجبور یا ملزم به استفاده از این برنامه نبوده و برای ایجاد امکان دانلود ویدیوهای فیسبوک در گوشی یا تبلت اندرویدی خود مراحل زیر را انجام دهید:

قبل از هر کاری و برای شروع ، باید نسبت به دانلود و نصب برنامه MyVideoDownloader در گوشی یا تبلت اندرویدی خود اقدام کنید.

برنامه MyVideoDownloader

برنامه MyVideoDownloader را دانلود کنید

بعد از نصب برنامه مذکور، آن را در دستگاه اندرویدی خود اجرا نمایید. در این شرایط از شما خواسته می ‌شود تا اکانت فیسبوک خود را لاگین نمایید. با انتخاب گزینه Login و وارد کردن مشخصات اکانت فیسبوک خود این عمل را انجام دهید.

بعد از لاگین یا وارد شدن به اکانت خود، پست ‌های سایر دوستان خود را مشاهده می کنید. حال به صفحه ویدیویی بروید که می خواهید آن را دانلود کنید.

 

گزینه دانلود

گزینه download را انتخاب کنید

برای دانلود ویدیوی مورد نظر باید آن را لمس کنید و سپس در بین آپشن ‌های ارائه شده، گزینه Download را انتخاب کنید. در این شرایط احتمال دارد که برنامه MyVideoDownloader از شما درخواست کند که محل مورد نظرتان برای دانلود ویدیو را انتخاب نمایید. این محل می‌ توانید حافظه داخلی یا حافظه SD گوشی اندرویدی شما باشد.

انتخاب گزینه HD Download

گزینه HD Download انتخاب کنید

حال منوی اصلی برنامه MyVideoDownloader را اجرا نمایید. در این بخش قسمتی تحت عنوان Downloads  وجود دارد که با رفتن به آن و زدن تیک گزینه HD Download می ‌توانید کیفیت دانلود ویدیوهای فیسبوک را در حالت HD تنظیم نمایید. با انتخاب گزینه My Videos از منوی اصلی برنامه MyVideoDownloader  هم به بخشی منتقل می ‌شوید که آرشیو ویدیوهای دانلود شده شما در آن ضمیمه شده اند.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *