اخبار فناوری

Huawei P10 با فینگر پرینتی در جلوی گوشی …!

blank

شایعات درست از کار در آمدند؛فینگر پرینت P10 جلوی گوشی قرار گرفته است! دو ماه پس از ارایه ی Huawei P9 و درست در تیرماه امسال ،شایعات و گمانه زنی ها در مورد گوشی جدید هوآوی Huawe Huawei P10  آغاز شد. شایعات از وجود فینگر پرینت در جلوی گوشی Huawei P10   حکایت داشت.دقیقا مخالف هرآنچه که در گوشی قبلی هوآوی یعنی Huawei P9 دیدیم . امروز پنج ماه از آن روزها گذشته و گوشی Huawei P9 توانسته فروش ۹ میلیون تایی در سراسر جهان را تجربه کند. امروز نمونه اولیه ای از گوشی Huawei P10 ارایه شد که در آن دقیقا مشابه با آنچه شایعات می گفتند  میبینیم که  فینگر پرینت گوشی جلوی آن واقع شده است.

عکس نمونه اولیه امروز در weibo به نمایش گذاشته شد. اگر بخواهیم به دیگر قطعات موبایل و بخش های دیگر آن اشاره کنیم باید بگوییم، پشت گوشی یک دوربین دو گانه قرار گرفته است .قطعا اسنپرهای دوگانه ی ۱۲MP Leica   سهم بزرگی در جذب مشتریان P9 داشته است.در برخی عکش های دیگر نیز رنگ های گوشی به نمایش گذاشته شده است. قابلیت monochrome نیز توانایی گرفتن عکس های خوب تحت شرایط نور کم را فراهم می سازد.

گوشی جدید Huawei P10 دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی است که وضوح تصویر ۱۴۴۰ x 2560 پیکسلی دارد.در هوآوی P10  از چیپ Kirin 960  استفاده شده است.این چیپ ست زید هودی گوشی و در کنار پردازنده ی ۲٫۳ گیگاهرتزی هشت هسته ای گوشی واقع گردیده است.گرافیک گوشی نیز Mali-G71 GPU است. بررسی های جدید نشان می دهد که Huawei P10 در دو مدل عرضه خواهد شد.یکی از این مدل ها دارای رم ۴ گیگابایتی و حافظه ی داخلی ۶۴ گیگابایتی ؛مدل دوم با رم ۶ گیگابایتی و حافظه ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی ارایه خواهد شد.

تنها چند ماه دیگر تا عرضه ی عمومی Huawei P10 راه باقی مانده است .این یعنی که این نمونه اولیه گوشی هوآوی ممکن است تغییراتی داشته باشد. پس اگر آنچه به بازار عرضه شد کمی با این عکس ها متفاوت بود زیاد شگفت زده نشوید.

مطالب مرتبط