اخبار فناوری

“جیلبریک” شرط اصلی برای دارندگان اپل کارت

شرط اصلی برای دارندگان اپل کارت

به زبان ساده جیلبریک عملی است که به واسطه آن می توان از سد محکم محدودیت های اپل گذشت و به ویژگی های بیشتری روی آیفون ها دست پیدا کرد.

در ماه مارس، شرکت اپل، اپل کارت را معرفی کرد. کارت مجازی که در اپلیکیشن کیف پول iOS قرار دارد، اگرچه می توان کارت فیزیکی واقعی نیز سفارش داد. به دلایل حفظ حریم خصوصی این کارت فاقد شماره حساب است، و تنها نام کاربر است که روی کارت درج می شود. گفتنی است اپل کارت برای کاربران هزینه ای ندارد.

بسته به رتبه بندی اعتباری کاربر اپل کارت، سود سالانه این کارت از 13.24% تا 24.24% متغیر خواهد بود. تغییرات آینده بر اساس هرگونه افزایش نرخ یا کاهش در نرخ بهره خواهد بود و این نرخی است که در آن بانک ها سعی می کنند به بهترین مشتریان خود وام می دهند.

صاحبان اپل مجاز به جیلبریک کردن آیفون خود نخواهند بود

برای اینکه واجد شرایط اپل کارت باشید، باید اپل آی دی داشته باشید که با حساب آی کلود معتبر مطابقت داشته باشد. یک آدرس ایمیل فعال نیز باید به اپل آی دی وصل باشد و گزینه تأیید هویت دو مرحله ای اپل روشن باشد. آن دسته از کاربران آیفون که تلفن خود را در حال «جیلبریک» قرار می دهند تا محدودیت های نرم افزار iOS را دور بزنند، در معرض خطر بسته شدن حساب هستند. علاوه بر این، از اپل کارت نمی توان برای خرید بلیط های بخت آزمایی و ارزهای رمزنگاری شده استفاده کرد. به عبارت دیگر، نمی توانید از اپل کارت برای خرید بیت کوین استفاده کنید. این خبر احتمالا برای اکثر مشتریانی که به دنبال باز کردن حساب برای اپل کارت هستند، خبر خوبی نیست.

اپل کارت یکی دیگر از مشاغل موجود در گروه خدمات اپل خواهد بود. بعد از آیفون، این بخش از نظر درآمدزایی برای شرکت، در رتبه دوم قرار دارد و دومین بخش سودآور این شرکت غول فناوری است. اپل در نظر دارد تا سال آینده 50 میلیارد دلار درآمد از گروه خدمات خود به دست بیاورد.

مطالب مرتبط