ترفند شبکه های اجتماعی

جلوگیری از دعوت خودکار به کانال تلگرام

blank

تلگرام یکی از پرکاربردترین نرم‌افزارهای ارتباطی است که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرد. با اضافه شدن کارآیی‌های تلگرام، گروه‌ها و کانال‌های زیادی در telegram با مقاصد مختلفی ایجاد شده است. اکثر کاربران در کانال‌ها و گروه‌های مختلف عضو می‌شوند و از اطلاعاتی که در آن‌ها به اشتراک گذاشته می‌شود، استفاده می‌کنند.

دعوت‌نامه‌های زیادی از کاربران مختلف برای افراد ارسال می‌شود و کانال‌های مختلف نیز برای افزایش عضو اقدام به اضافه کردن شماره‌های مختلف در کانال خود می‌کنند. این راه یکی از راهکارهای موثر برای اضافه کردن عضو جدید به کانال و گروه‌های telegram است.

اطلاعاتی که در کانال‌های telegram به اشتراک گذاشته می‌شود، می‌تواند بسیار مفید و کاربردی باشد. اکثر کانال‌ها با به اشتراک گذاشتن مطالب جالب و خنده‌دار کاربران telegram را شاد می‌کنند. بسیاری از افراد علاقمند به عضو شدن در کانال‌های مختلف هستند تا تغییری در روزمره خود ایجاد کنند.

کانال‌های مختلفی نیز با هدف ایجاد کسب و کار در تلگرام ایجاد می‌شوند و با این روش تبلیغات خود را در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنند.

کانال‌هایی که با به اشتراک گذاشتن مطالب، تبلیغات و آگهی‌های مختلف به کسب وکارهای موثری تبدیل شده‌اند، از شیوه‌های عضوگیری با اضافه کردن افراد مختلف، کسب و کار خود را در telegram گسترش می‌دهند.

اما در این میان بسیاری از کاربران علاقه‌ای به عضویت در کانال‌ها و گروه‌های مختلف ندارند. بدون تغییر تنظیمات تلگرام، شما نیز می‌توانید جزو افرادی باشید که به کانال‌ها و گروه‌های مختلف بدون اطلاع قبلی اضافه می‌شوید.

برای اینکه از این اتفاق جلوگیری کنید، می‌توانید به تنظیمات telegram مراجعه کنید و با تغییر تنظیمات telegramاز دعوت‌های بدون اطلاع به کانال‌ها و گروه‌های مختلف جلوگیری کنید.

جلوگیری از دعوت خودکار به کانال تلگرام

جلوگیری از دعوت خودکار به کانال تلگرام

تغییر تنظیمات دعوت خودکار در تلگرام

این ویژگی به تازگی به telegram اضافه شده است. پیش از این همه کانال‌ها می‌توانستند بر اساس اطلاعات کاربری و شماره تماس اقدام به عضوگیری کنند. تا زمانی که قابلیت جدید telegram در نسخه جدید آن به روز رسانی شود، این اقدام برای تمام کانال‌ها مجاز بود.

اما در نسخه جدید telegram با روش زیر قادر خواهید بود تا از دعوت خودکار به کانال‌های مختلف جلوگیری کنید.

برای این کار نر‌افزار telegram خود را باز کنید.

با استفاده از منوی سمت چپ به بخش تنظیمات telegram وارد شوید.

به بخش حریم خصوصی که با اسم Privacy & Security نشان داده می‌شود بروید.

در زیر قسمت تنظیمات حریم خصوصی، تنظیمات مربوط به گروه نشان داده می‌شود.

در این بخش قادر خواهید بود که مشخص کنید چه کسانی می‌توانند شما را به گروه یا کانالtelegram اضافه کنند.

حتی می‌توانید مخاطب خاصی را از لیست مخاطبان خود محدود کنید تا دیگر نتواند شما را به هیچ گروه یا کانال تلگرامی اضافه کند.

با این حساب شما می‌توانید تنظیمات خود را مبنی بر اینکه چه کسانی شما را به گروه یا کانال‌های مختلف دعوت کند مشخص کنید. پس از انجام تنظیمات از برنامه خارج شوید.

مطالب مرتبط