اخبار فناوری

توانایی پیکسل XL در کاربرپسندتر بودن لمس صفحه نسبت به آیفون ۷

blank

توانایی پیکسل XL در کاربرپسندتر بودن لمس صفحه نسبت به آیفون ۷ پلاس

وقتی ازصفحه نمایش ۵٫۵ اینچی پیکسل XL صحبت میکنیم انتظار دارین که یک گوشی بزرگ باشد اما این دلیل کاملی برای اندازه یک گوشی نیست. در واقع ممکن است این گوشی کوچکتر از سایر گوشی های ۵٫۵ اینچی مثل آیفون ۷ پلاس باشد. با توجه به شایعات OnLeaks که افشاکننده قابل اعتمادی است، پیکسل XL دارای ابعاد ۱۵۴٫۷۲*۷۴٫۷۵*۸٫۵-۷٫۳ میلیمتر است با یک قسمت باریک در پایین و یک قسمت کمی ضخیم در بالا میباشد.
جهت مقایسه آیفون ۷ دارای ابعاد ۱۵۸٫۲*۷۷٫۹*۷٫۳ میلیمتر است. قسمت بالای لبه پیکسل XL فشرده تر از آیفون ۷ پلاس است و این موجب کوچکتر شدن آن میشود. این درحالی است که گلکسی s7 هنوز دارای اندازه کوچکتری می باشد.

این اطلاعات همواره با ارائه یک گوشی همراه هستند. با اینکه هنوز اطلاعات دقیقی از طراحی این گوشی به بیرون درز نکرده اما به نظر میرسد در طراحی آن در قسمت بالای گوشی از شیشه ای رنگی و در پایین آن از فلز استفاده شده است. اگرچه در تصاویر به خوبی مشخص نیست اما احتمالا به علت وجود حسگر لمسی و دوربین در بخش شیشه ای گوشی موجب ضخیمتر شدن آن میشود.
باید توجه داشت وجود تنها یک سایز از گوشی برای همه مناسب نیست. در حالی که برای گوشی پیکسل کوچکتر هیچ ابعادی به بیرون درز نکرده اما به نظر میرسد با توجه به صفحه نمایش ۵ اینچی ابعاد این گوشی فشرده تر از مدل حال حاضر آن باشد. هر چند انتظار میرود قسمت بالای آن ضخیمتر از قسمت پایین باشد. برای اطمینان از این اطلاعات باید منتظر رونمایی گوگل از هر دو گوشی در ۴ اکتبر باشیم.

در صورتی که هر گونه سوالی در زمینه خرید و فروش گوشی موبایل یا تعمیرات موبایل در ذهن تان پیش آمد می توانید با شماره 02167319 تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را از کارشناسان ما دریافت نمایید.

مطالب مرتبط