اخبار فناوری

سامسونگ مشخصات گوشی تاشوی جدید خود را در GFXBench قرار داد

blank

سامسونگ مشخصات گوشی تاشوی جدید خود را در GFXBench قرار داد…

شاید فکر کنید دوران گوشی های تاشو به پایان رسیده اما این نوع گوشی ها هنوز هم هواداران خاص خود را دارند و کمپانی ای با نام سامسونگ به ایده این افراد اهمیت داده و تاکنون از دو گوشی با نام های گلکسی فولدر و گلکسی فولدر ۲ با سیستم عامل اندروید رونمایی کرده است. به تازگی مشخصات گوشی تاشوی جدید شرکت کره ای سامسونگ که احتمالا، ویرون (Veyron)نام دارد در یکی از فروشگاه های معروف با نام GFXBench با شماره مدل SM-W2017 دیده شده که دارای سنسور اثر انگشت، صفحه نمایشگر همیشه روشن و تکنولوژی شارژ سریع می باشد.
طبق این اطلاعات،گوشی جدید سامسونگ دارای صفحه نمایشگر ۵٫۵ اینچی است که البته پیشتر گفته شده بود که نمایشگر ۴٫۲ اینچی دارد. در مرکز این گوشی پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۲۰ و پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۳۰ است که هردوی این پردازنده ها ساخت کمپانی کوالکام است. این گوشی دارای حافظه رم و رام ۴ و ۶۴ گیگابایتی میباشد. این دستگاه با دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی به همراه سیستم عامل اندروید ۶٫۰٫۱ مارشمالو و باتری با ظرفیت ۲۰۰۰ میلی آمپرساعتی به بازار عرضه خواهد شد.
عرضه این گوشی موبایل احتمالا تنها در چین خواهد بود. قسمت عجیب ماجرا این است که قیمت آن ۱۴۹۸ دلار است که با این قیمت، کره ای ها نباید انتظار فروش بالایی برای این گوشی داشته باشند.

مطالب مرتبط