ترفند شبکه های اجتماعی

تغییر رنگ اعلان تلگرام در چت های مختلف

تغییر رنگ اعلان تلگرام در چت های مختلف

هر کاربری گوشی با چراغ اعلان LED داشته باشد، با چشمک زدن آن در هنگام دریافت پیام جدید تلگرام آشنا می باشد! ولی سوال اینجاست که آیا می‌توان رنگ این چراغ را برای هر یک از چت های تلگرام تغییر داد؟ در این مقاله می خواهیم به آموزش چگونگی تغییر رنگ چراغ اعلان تلگرام برای چت های مختلف بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

مقدمه‌ تغییر رنگ چراغ اعلان تلگرام برای چت های مختلف

در صورتی که گوشی هوشمند شما از چراغ LED اعلان یا نوتیفیکیشن بهره است، می‌توانید رنگ آن را برای دریافت پیام در گفتگوهای مختلف تلگرام شخصی سازی کرد و برای هر کدام رنگی را مشخص نمود. برای مثال می‌توانید رنگ این چراغ را برای پنجره گفتگو یا چت خود با یکی از دوستان نزدیکتان را به صورت بنفش تغییر دهید یا برای گروه خاصی این رنگ را قرمز و برای گروه یا کانال دیگری رنگ سبز را انتخاب نمایید. به این ترتیب در این حالت، شما می‌توانید نسبت به شخصی سازی یا تغییر رنگ چراغ اعلان telegram برای چت های مختلف اقدام کنید.

حال می خواهیم بدانیم چگونه می توانیم به انجام این کار و انتخاب رنگ چراغ اعلان برای گفتگوهای مختلف تلگرام اقدام کنیم؟ در این مقاله چگونگی انجام تغییر رنگ چراغ اعلان telegram برای چت های مختلف را به شما آموزش خواهیم داد.

چگونگی شخصی سازی اعلان پیام های تلگرام را مطالعه کنید.

چگونگی تغییر رنگ چراغ اعلان تلگرام برای چت های مختلف

برای اینکه رنگ چراغ LED اعلان گوشی یا تبلت خود را بروی یک گفتگوی خاص در تلگرام تغییر دهید، باید مراحل زیر را انجام دهید:

گزینه Notifications را لمس نمایید

گزینه Notifications را لمس نمایید

  • در ابتدا برنامه تلگرام خود را اجرا کنید.
  • به پنجره گفتگو یا چت خود با مخاطبی که می خواهید اعلان آن را تغییر دهید، وارد شوید.
  • روی نام وی از بخش فوقانی صفحه بزنید تا صفحه اطلاعات کاربر نمایان گردد.
  • گزینه Notifications را لمس نمایید.
  • گزینه Customize را در پنجره پاپ آن نمایان شده انتخاب کنید.
  • حالا تیک گزینه Enable Custom Notifications را از بخش فوقانی صفحه بزنید.
  • در این قسمت، در بخش انتهای صفحه گزینه ‌ای تحت عنوان Color در زیرشاخه LED وجود دارد. بر روی این گزینه تپ کنید.
  • رنگ مورد نظرتان را انتخاب نمایید. پس از انتخاب رنگ مورد نظرتان باید گزینه SET را لمس کنید. اگر بخواهید، می توانید اعلان چراغ LED را به کل غیرفعال کنید، پس گزینه Disabled را انتخاب کنید.
گزینه Customize

گزینه Customize را انتخاب کنید

پس به همین سادگی می توانید رنگ چراغ LED دستگاه را برای هر یک از گفتگوها یا چت های تلگرام شخصی سازی نمایید. جالب این است که این روش فقط برای گفتگوهای انفرادی یا چت ها نیست، بلکه به شیوه مشابه برای تغییر رنگ چراغ اعلان گروه ها و کانال ها هم قابل استفاده می باشد.

مطالب مرتبط