ترفند آیفون

 ترفند حل مشکلات دکمـه هوم

blank

ترفندهای آیفون

گاهى اوقات ممکن است دکمه دیوایس شما در اثر نفوذ گرد و غبار و .. صداى ناخوشایندی ( تخ تخ ) دهد…

– راه حل اول :

با توجه به اینکه دکمه ی Home بسیار حساس است کناره های دایره وار دکمه ی هوم ممکن است باعث شود گرد و خاک و پرز به داخل دکمه نفوذ کند و باعث قطع اتصال بین دکمه ی Home و کیت Home می شود. شما می توانید یک قطره، تاکید میکنم فقط ۱ قطره الکل صنعتی (در این حد که فقط نوک انگشت اشاره ی شما از الکل خیس شود و نه بیشتر) روی دکمه ی هوم خود بریزید و سپس با انگشت اشاره ی خود سریع و پشت سر هم دکمه را فشار دهید حدود ۳۰ الی ۵۰ بار باید دکمه ی هوم را فشار دهید تا الکل کاملاً به زیر دکمه نفوذ کند و گرد و خاک های زیر دکمه را تمیز کند.

– راه حل بسیار عجیب دوم:

اگر قاب یا بامپر روی دیوایس خودتون دارید بردارید و دیوایس رو بدون هیچ چیز اضافی روی یک سطح صاف مثل یک میز قرار بدید.
سپس انگشت اشاره ی خودتون رو به آرامی روی دکمه ی هوم فشار بدید و همینطور که دستتون رو ثابت نگه داشتین با دست دیگرتان شروع کنید به چرخاندن دیوایس در جهت عقربه های ساعت ! فقط باید توجه داشته باشید اگر مثلاً انگشت دست راست شما روی دکمه ی هوم قرار دارد سعی کنید دست راستتان را ثابت نگه دارید و با دست چپتان دیوایس را حول محور انگشت دست راستتان بچرخانید باید حداقل ۱۰ دور دایره را بزنید!

در صورتی که به هر کدام از قطعات گوشی  نیاز پیدا کردید، شما می توانید قطعات گوشی موبایل آیفون اصل را از سایت کوک موبایل تهیه کنید.

مطالب مرتبط