اخبار فناوری

هجده روز پس از عرضه ی AirPod های اپل…

blank

 آیا کیس باتری AirPod ها مشکل دارد؟!

با توجه به نظرات برخی دارندگان AirPod ها،به نظر می رسد در مورد کیس باتری AirPod ها مساله ی تخلیه باطری مطرح باشد…!

ایرپاد ها عالی هستند ولی مثل هر وسیله ی جدیدی که اختراع می شود و برای اولین بار مورد استفاده قرار می گیرد در مورد AirPod ها نیز مسایلی وجود دارد.از زمان ارایه ی AirPod ها به بازار حدود دو هفته و نیم می گذرد. کاربران ایرپاد ها به تازگی شروع به بحث در مورد مشکل در کیس شارژ AirPod ها کرده اند. کاربران در مورد وجود مشکلی در این کسی سخن می گویند که باعث تحلیه زود هنگام باتری ایرپاد می شود.

اپل تضمین داده است که باتری های AirPod می توانند تا ۲۴ ساعت شارژ را نگه دارند. کاربران در توضیح این مشکل این گونه گفته اند که AirPod ها را تا ۴۰ درصد شارژ می کنند و AirPod ها در کمتر از یک دقیقه این شارژ را مصرف می کنند. نحوه ی کار ایرپاد ها از طریق اتصال بلوتوث به گوشی آیفون و یا آی پد است.

اپل برای کاربرانی که از ایرپاد خود احساس عدم رضایت دارند، سیاست جایگزین کردن AirPod را در نظر گرفته است. یکی از کاربران که AirPod خود را تعویض کرده است از سلامت ایرپاد جدیدش سخن گفته است. احتمال آن که این مشکل همه گیر نباشد و تنها تعداد معدودی از ایرپاد ها را تحت تاثیر قرار داده باشد بسیار بالاست. هنوز آمار درستی از تعداد AirPod های با این مشکل در دست نیست و برنامه ای نرم افزاری برای حل این مشکل از طرف اپل اندیشیده نشده است. اگر شما نیز مانند چند کاربر اخیر، از وجود مشکل در شارژ AirPod های خود با خبر شدید؛ بهترین کار مراجعه به یکی از نمایندگان معتبر اپل و تعویض AirPod تان با  AirPod ی جدید و سالم است.

مطالب مرتبط