ترفند شبکه های اجتماعی

بهترین بات های تلگرام

blank

بات های تلگرام تکه کدهایی هستند که یک تابع (عملیات) را به انجام می رسانند. این بات ها گاها خیلی کار راه انداز هستند  و استفاده از آنها می تواند زمان بسیاری را برای کاربر ذخیره کند.  بات های تلگرام می تواند برای مواردی از قبیل جست و جو، بازی و رای گیری مورد استفاده قرار گیرند. برای آن که بتوانید به یک بات تلگرام دسترسی داشته باشید می بایست در بخش جست و جوهای تلگرام نام آن بات را پس از گذاشتن یک @ و بدون فاصله تایپ کنید تا آن را ببینید. برخی از بات های گمنام می توانند برای شما مشکل ایجاد کنند و باید در استفاده از آنها وسواس به خرج دهید. به هر حال امنیت بات های تلگرام مساله ای است که وجود دارد و باید تنها از بات هایی که به کرات استفاده می شوند و یا معروف هستند استفاده کنید. بات های بسیاری در تلگرام وجود دارند، اما ما اینجا بهترین ها و امن ترین ها برای استفاده در گوشی های موبایل را آورده ایم.

 

بات های مربوط به هشدار ها(Notification)


Alertbot@

یک پیام به صورت /alert time بفرستید و هشدار خود را در زمان مقرر دریافت کنید. زمان مورد نظر باید این گونه نوشته شود: 1d, 30m یا 2w که به ترتیب نشان گر دقیقه، روز یا هفته هستند.

 

بات های کانال ها


Channel2rssBot@

برای هر کانال تلگرامی RSS تهیه می‌کنند. به این ترتیب با استفاده از این بات،  کانال می‌تواند در خارج از تلگرام دیده شود؛ یعنی روی وب هم می توانید کانال را ببینید.

 

بات های مربوط به ارز های دیجیتال


CryptoCallBackBot@

این بات تلگرام یکی از مفیدترین بات های تلگرام است و به شما قیمت تمام ارزهای دیجیتالی را که می‌خواهید نشان می‌دهد. این بات همچنین هشدار های پر استفاده ای را تنظیم می‌کند که بدانید چه زمانی قیمت از آنچه شما مشخص می‌کنید بالا یا پایین تر می‌رود.

BTCxBot@

ارزش بیت کوین (bitcoin) را در ارز های مختلف نشان می‌دهد.

CryplerBot@

این بات هرگاه که ارز جدیدی به هر کدام از مبادلات مختلف اضافه می‌شود شما را آگاه می‌‌سازد.

 

بات های توسعه دهندگی(Development)


TG Login@

احراز هویت کاربران در وب‌ سایت ها را به وسیله ی پیام رسان تلگرام بر عهده دارد.

PHP Checker@

کد های PHP خود را برای این بات بفرستید تا مشکلات آن را از نظر syntax پیدا کند.

 

بات های مربوط به ایمیل


Etlgr_bot@

شما می‌توانید کاربران مختلفی را برای ساخت حساب های ایمیل ثبت کنید. این بات مانند هر کلاینت ایمیل دیگری برای فرستادن و دریافت ایمیل کار می‌کند. همچنین از آنجا که می‌توانید هر کاربری که ثبت کرده اید را حذف کنید، این بات برای ساخت حساب های موقتی نیز مناسب است.

 

بات های مربوط به فایل ها:


Private Box@

یادداشت ها و فایل های شما را به صورت امن نگهداری می‌کند. همچنین این بات به صورت درونی (inline) نیز کار می‌کند تا بتوانید در هر لحظه یادداشت برداری کرده و یا فایل ها و یادداشت هایتان را به اشتراک بگذارید.

Nephobot@

با این بات می‌توانید فایل های خود را ذخیره کرده، به اشتراک بگذارید و یا در میان آن ها جست‌وجو کنید. همچنین این بات برای فرستادن فایل ها برای خودتان نیز مناسب است تا آن ها را روی هر دستگاه و کامپیوتر دیگری بازیابی کنید.

Tlgur@

با درست کردن یک آدرس وب (URL) این امکان را به شما می‌دهد تا برای شخصی که تلگرام ندارد، فایل ارسال کنید.

ToPDF@

یک فایل doc, docx, odt, txt یا jpg بفرستید و آن را به صورت PDF دریافت کنید.

File Converter@

این بات صوت، فیلم و عکس های شما را به فرمت های دیگر تبدیل می‌کند.

Get Media@

به وسیله ی این بات ویدئو های یوتیوب، موزیک های Soundcloud و  یا عکس های اینستاگرام را پیدا  کرده و دانلود کنید.

Dr Web@

این بات یک آنتی ویروس است. یک فایل را در آن آپلود کرده و یا برای آن فوروارد کنید تا اگر ویروسی دارد شناسایی کند. این بات در گروه ها نیز کار می‌کند.

melobot@

با استفاده از تایپ کردن عبارت melbot@ در بخش جست و جوهای تلگرام و یا در بخش وارد کردن تسکت در صفحه چت خود،  می توانید با وارد کردن بخشی از یک موسیقی و متن آن، همان بخش را به صورت تکه آهنگ دریافت و دانلود کنید.

@دنیای ترانه

باتی که می توانید با تایپ کردن بخشی از اهنگ، تمام آهنگ هایی که شامل این بخش هستند را ببینید و آنها را دانلود کنید. همچنین اگر نام ترانه را می دانید می توانید با وارد کردن نام آن و نام خواننده ی آن کیفیت های مختلف ترانه را برای دانلود در اختیار داشته باشید.

 

بات های مربوط به بازی ها


Werewolf@

در ابتدا انجام این بازی در حالت متنی (انگلیسی) و دستوری آسان نخواهد بود اما به محض اینکه آن را یاد بگیرید، فریفته و مجذوب آن خواهید شد.

Mafia Gangs@

بازی‌ای که در آن شما باید با دعوت دوستان خود یک گروه مافیایی بزرگ شکل داده و صحنه را تصاحب کنید.

Poker@

با کاربران دیگر که به صورت تصادفی انتخاب می‌شوند، پوکر بازی کنید.

BlackJack@

به بازی کلاسیک کازینویی بپردازید.

ChessBot@

در مقابل یک ربات در تلگرام شطرنج بازی کنید.

Hangbot@

بازی کلاسیک hangman شما ده جان دارید تا کلمه ای را با انتخاب حرف های آن حدس بزنید.

Minesweeper@

تمام بمب ها را بدون هیچ انفجاری پیدا کنید.

2048 Bot@

2048 را در تلگرام بازی کنید.

 

بات های مربوط به گروه ها


Demisuke@

این بات با عملکرد ها و بازی های فراوان می‌تواند گروه شما را بسیار بیشتر از قبل سرگرم کننده بکند.

 

بات های مربوط به اینترنت


ReferBot@

این بات آدرس ها (URL) را کوتاه می‌کند و همچنین این بات لینکی را به همراه آمار و ارقام تهیه می‌کند.

خلاصه اینکه:

تلگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در ایران است و کاربران بسیاری در کشور ما دارد. بات های تلگرام تکه کدهایی هستند که می توانند روی بستر تلگرام اجرا شوند و به درخواست های کاربران برای جست و جو و انجام برخی کارها پاسخ می دهند. در این پست سعی کردیم تعدادی از بات های تلگرام  را که مفید و پرکاربرد و ایمن هستند، معرفی کنیم. اگر شما نیز تجربه استفاده از بات های مفید تلگرام را دارید، دوست داریم آن را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط