ترفند شبکه های اجتماعی

بلاک شدن و بلاک کردن در اینستاگرام

blank

در دنیای امروز یکی از روش‌های برقراری ارتباط پیام‌رسان‌های اینترنتی هستند. این پیام‌رسان‌ها علاوه بر اینکه وسیله‌ای برای برقراری ارتباط هستند به ابزاری برای متحول کردن دنیای پر از هیاهوی بشر تبدیل شده‌اند و زمان زیادی از کاربران را به خود اختصاص داده‌اند. این پیام‌رسان‌ها با ایجاد امکانات متنوع کاربران خود را به خود جلب می‌کنند و به آن‌ها امکان ایجاد تغییر و تحول در نحوه استفاده از پیام‌رسان را می‌دهند. امکان تغییر ظاهری در پیام‌رسان‌ها و اعمال تحولات سلیقه‌ای توانسته است پیام‌رسان‌های اینترنتی را به گزینه‌ی اول برای برقراری ارتباط در بین کاربران تبدیل کند.شرایط به وجود آمده در دنیای پیشرفته امروز باعث شده است تا افراد ملاقات‌های خود را به ارسال پیام و تصویر، از طریق همین پیام‌رسان‌ها، محدود کنند. برخی از افراد تمایل فراوانی برای برقراری ارتباط بیشتر و یافتن دوستان بیشتر در این پیام‌رسان دارند.اینستاگرام یکی از پیام‌رسان‌هایی است که در سال‌های اخیر توانسته است کاربران فراوانی را به خود اختصاص دهد. این پیام‌رسان با به اشتراک‌گذاری تصویر و ویدئو می‌تواند محیطی بسیار مناسب را برای کاربران خود ایجاد کند. برخی از افراد به دلایل مختلف خواهان محدود کردن ارتباط و یا قطع آن با افراد خاص را دارند. در این پیام‌رسان کاربران می‌توانند افرادی را به صورت منتخب بلاک کنند که با انجام این کار آن فرد قادر به دیدن صفحه شخصی شما نخواهد بود. گاهی اوقات شما نیاز دارید که از بلاک شدن خود توسط دیگران نیز آگاهی پیدا کنید.

بنابراین در ادامه به آموزش تصویری بلاک کردن در اینستاگرام و فهمیدن block  شدن می‌پردازیم.

به منظور آموزش تصویری block  کردن در اینستاگرام و فهمیدن block  شدن مراجل زیر را طی کنید. در مرحله اول پیام‌رسان اینستاگرام را بر روی دستگاه هوشمند خود اجرا کنید و از بخش بالای صفحه علامت سه نقطه را انتخاب کنید.

block شدن block کردن در اینستاگرام

block شدن و block کردن در اینستاگرام

برای بلاک کردن فرد مورد نظر گزینه Block را انتخاب کنید و برای تایید این اقدام گزینهYes, I am sure را انتخاب کنید.

block شدن و block کردن در اینستاگرام

block شدن و block کردن در اینستاگرام

با انجام این کار فرد مورد نظر شما به راحتی بلاک می‌شود.

برای انبلاک کردن فرد باید وارد بخش کاربری فرد مورد نظر شده و در پروفایل آن فرد علامت سه نقطه را مجددا انتخاب و سپس گزینه Unblock را بر گزینید. با این کار فرد مورد نظر قادر به برقراری ارتباط با شما خواهد بود.

بلاک شدن و بلاک کردن در اینستاگرام

بلاک شدن و بلاک کردن در اینستاگرام

برای اینکه متوجه شوید توسط فردی block شده‌اید یا نه راه حل مشخصی وجود ندارد. حتی پس از block شدن شما توسط کاربران دیگر نیز پیام خاصی برای شما ارسال نخواهد شد. تنها از روی علائم block شدن می‌‌توان به block شدن خود توسط دیگران آگاه شوید. یکی از این علائم عدم نمایش اطلاعات شما برای فرد block شده است و علامت دوم حذف فرد block شده از لیست مخطبان شما است.

block شدن و block کردن در اینستاگرام

block شدن و block کردن در اینستاگرام

بلاک شدن و بلاک کردن در اینستاگرام

بلاک شدن و بلاک کردن در اینستاگرام

شما نیز میتوانید جهت کسب اطلاع در مورد انبلاک به پست ” آنبلاک کردن افراد در اینستاگرام” مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط