تست و بررسی موبوی

بررسی نرم افزار و عمر باتری ساعت هوشمند TicWatch Pro 4G

عمر باتری ساعت هوشمند TicWatch Pro 4G

2- سخت افزار، صفحه نمایش، عمر باتری

این ساعت هوشمند با برخی تغییرات قابل توجه، نسبت به نسل قبلی خود، از زیبایی خاص خود برخوردار است. یکی از شکایت های اصلی از تیک واچ پرو، دستبند ترکیبی چرمی/سیلیکون بود اما تیک واچ پرو نسل 4G جدید با یک دستبند تمام سیلیکونی همراه است که ضمن داشتن دوام، احساس نرم و راحتی می کند.

این ساعت از چند متریال مختلف از جمله قاب فلزی ضد زنگ، سخت افزار و دکمه ها و قاب پشتی آلومینیومی ساخته شده است. بدنه ساعت مچی از پلی آمید و فایبرگلاس ساخته شده است که آن را سبک و بادوام نگه می دارد.

با کمال تعجب، دکمه های گرد این ساعت به نظر می رسد که شبیه به پیچ های تنظیم ساعت های معمولی هستند. بازی با آنها سرگرم کننده هست، اما چرخاندن آنها در واقع کاری انجام نمی دهد.

blank

نوع جدید TicWatch Pro با بدنه ساعت به روز رسانی شده است و یک مودم به آن اضافه شود، اما در واقع وزن کمتری نسبت به مدل قبلی خود دارد و بدون دستبند حدود 47.4 گرم است. تیک واچ پرو دارای ضخامت 12.6 میلی متر است و به اندازه اپل واچ سری 4 (10.7 میلی متر) ضخیم نیست.

تیک واچ پرو جدید از استاندارد مقاومت آبی IP68 پشتیبانی می کند و در اسختر شنا می توانید این ساعت را روی مچ دست انداخته و فعالیت های خود را ردیابی کنید. این ساعت مچی همچنین با دوام است و با استاندارد نظامی MIL-STD-810G مطابقت دارد.

صفحه نمایش

ساعت هوشمند TicWatch Pro 4G دارای نمایشگرهای یکسانی با نسل قبلی خود می باشد. صفحه نمایش این ساعت آمولد 1.39 اینچی با رزولوشن 400 × 400 پیکسل است که دارای تراکم تقریباً 407 پیکسل در هر اینچ است. مستقیما بالای این صفحه نمایش آمولد یک نمایشگر ثانویه FSTN LCD است. این شبیه به صفحه نمایشی است که در یک ساعت زنگ دار دیجیتال پیدا خواهید کرد.

این صفحه نمایش زمانی روشن می شود که صفحه نمایش آمولد اصلی خاموش شود، بنابراین همیشه می توانید بدون توجه به آنچه انجام می دهید، به زمان نگاه کنید. این نمایشگر ثانویه نیز دارای ویژگی بازتابی است، بنابراین در هنگام دویدن در پارک یا قدم زدن در پارک مشکلی در مشاهده آن نخواهید داشت.

blank

البته در واقع استفاده از نمایشگر آمولد این ساعت هوشمند در نور مستقیم خورشید کمی مشکل است. برای دیدن آنچه در صفحه است باید کمی تقلا کنید، این طور هم نیست که در نور روز اذیت کند. صفحه نمایش FFN با قابلیت بازتابنده مقداری تابش را از صفحه نمایش اصلی AMOLED و لایه شیشه ای بالا بازتاب می کند، بنابراین قابلیت رویت صفحه نمایش در زیر نور مستقیم خورشید را کاهش می دهد.

نقد و بررسی تخصصی ساعت هوشمند TicWatch Pro 4G را اینجا دنبال کنید.

عمر باتری

ساعت هوشمند تیک واچ پرو 4G دارای همان باتری 415 میلی آمپر ساعت است که در مدل قبلی خود یافت می شود. قطعا، اتصال LTE و استفاده از آن در سناریوی بلوتوث، انرژی بیشتری را از باتری می گیرد.

صفحه نمایش تیک واچ پرو مطمئنا از مزایای استقامت باتری بهره می برد. کاربران مایلند پس از نگاه سریع به ساعت، و خواندن اطلاعات از روی آن، صفحه خودش خاموش شود. در این پوشیدنی هوشمند، صفحه نمایش در عرض شش ثانیه به طور خودکار خاموش می شود.

blank

یک شارژر مغناطیسی مجهز به کانکتور چهار پین از طریق کنتاکت های فلزی روی صفحه پشتی آلومینیومی وجود دارد. در صورت تمایل به آزمایش با دستورات ADB و Fastboot می توانید ساعت را از طریق USB به رایانه وصل کنید.

این ساعت به طور عادی به بلوتوث متصل می شود، عمر باتری به طور کلی بدون پوشیدن آن تا زمانی که بخوابد حدود 2 روز دوام می آورد. اگر برای فعال و روشن شدن صفحه نمایش جهت خواندن داده ها و اطلاعات روی صفحه، مکرر از حالت نمایش تئاتر یا کشیدن انگشت روی صفحه استفاده می کنید، قطعا می توانید عمر باتری ساعت هوشمند خود را افزایش دهید.

برای خرید ساعت های هوشمند مورد نظر خود به فروشگاه اینترنتی محصولات کوک موبایل مراجعه کنید همچمنین برای کسب اطلاع از قیمت انواع ساعت های هوشمند با واحد فروش ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *