تست و بررسی موبوی

بررسی سیستم عامل Wear OS – TicHealth

بررسی سیستم عامل TicHealth

بخش 3- سیستم عامل (Wear OS 2.7 (2017 Wear OS، TicHealth 

ساعت هوشمند جدید TicHealth Pro 4G با جدیدترین نسخه Wear OS عرضه شده است که نسخه v2.7 است و تقریبا دو سال پیش منتشر شد. در این مدت، سیستم عامل Wear به آرامی ویژگی های خود را در اینجا و آنجا اضافه کرده است، که جدیدترین آنها ویژگی کاشی (Tile) است. این ویژگی به شما امکان می دهد انگشت خود را بین صفحه های داشبورد مانند گذاشته و بکشید تا برنامه تناسب اندام، آب و هوا و تیک اخبار مطلع شوید.

blank blank blank
اخبار گوگل آب و هوا ردیابی سلامتی

تنظیم TicWatch Pro 4G دقیقا همانند تنظیمات هر ساعت هوشمند Wear OS است. شما باید از برنامه Wear OS با تلفن هوشمند Android یا iOS استفاده کنید و دستورالعمل ها را دنبال کنید تا حساب گوگل خود را به ساعت متصل کنید.

blank

رابط کاربری Wear OS از زمان عرضه اولیه تغییرات زیادی را شاهد بوده است. از صفحه نمایش اصلی، انگشت خود را روی صفحه گذاشته و به سمت پایین بکشید، پانل کنترل با میانبرهای دستی برای تنظیمات، حالت هواپیما، پرداخت گوکل، حالت تئاتر، مزاحم نشوید و میانبر برای زنگ تلفن هوشمند شما نمایان می شود.

blank blank
تنظیمات فوری (با کشیدن صفحه به سمت پایین) چهره ساعت

با کشیدن انگشت از چپ به راست، صفحه دستیار گوگل نمایان شده و با دستورات صوتی می توانید آن را فعال کنید، با کشیدن انگشت از پایین، همه اعلان ها به شما نشان داده می شود و با کشیدن انگشت از راست به چپ، همه کاشی های فعال به شما نشان داده می شود.

blank blank blank blank
اعلان ها، دستیار گوگل

دستیار گوگل همچنین می تواند با صدای بلند «های گوگل» احضار شود. شما باید آن را در تنظیمات دستیار گوگل از قبل فعال کنید. ساده ترین راه برای انجام فرمان صوتی، نگه داشتن دکمه بالا است تا زمان که به دستیار گوگل دست یابید.

می توانید با ضربه زدن و نگه داشتن هر مکانی روی چهره ساعت فعلی خود، این حالت را تغییر دهید. همچنین می توانید از برنامه Wear OS، حالت چهره ساعت را انتخاب کنید یا صدها نفر از آنها را از Play Store در تلفن هوشمند خود بارگیری کنید.

blank blank blank
چهره های ساعت موجود

ویژگی منحصر به فرد تیک واچ پرو «حالت اضطراری» موبوی است که از صفحه نمایش ثانویه FSTN در حالت شارژ فوق کم استفاده می کند به طوریکه وقتی باتری ساعت به زیر 5% می رود، به طور خودکار و به طور پیش فرض روشن می شود. هنگامی که صفحه آمولد خاموش است، صفحه نمایش ثانویه روشن می شود تا اینکه از TicWatch بک آپ بگیرید.

blank

حالت اضطراری، ساعت را برای استفاده از صفحه نمایش در مواقع شارژ باتری کم تغییر می دهد و تمام قابلیت های اتصال و ویژگی های هوشمند را غیرفعال می کند. در این حالت فقط می توانید زمان، شمارش گام را مشاهده و ضربان قلب را بطور دوره ای ردیابی کنید. در این حالت، تیک واچ پرو تا زمان شارژ می تواند تا 30 روز دوام داشته باشد.

جهت بررسی نرم افزار  و عمر باتری TicWatch Pro 4G اینجا کلیک کنید.

با مراجعه به Play Store از روی واچ، اکوسیستم Wear OS برنامه ها را در اختیار خواهید داشت.

همچنین امکان مقایسه برنامه های در دستگاه زوج شده وجود دارد تا نشان دهد که کدام برنامه با این سیستم عامل Wear OS سازگار است.

blank blank blank blank
برنامه های پیشنهادی برنامه های من برنامه های روی گوشی منو

با فشار دادن دکمه بالاتر می توانید به کشوی برنامه دسترسی پیدا کنید – همچنین می توانید نحوه دسترسی به برنامه های اخیر را با این دکمه بررسی کنید.

blank blank
برنامه های اخیر چرخ فلک برنامه

بسیاری از برنامه های با تلفن هوشمند همگام می شوند اما با اتصال 4G، می توانید موسیقی را پخش کنید یا می توانید بدون اینکه تلفن تان نزدیک تان باشید به اعلان ها پاسخ دهید.

TicHealth

پس از تنظیم و آخرین های آموزش های صورت گرفته، گزینه بارگیری برنامه موبوی را دارید. اگر قصد استفاده از TicHealth – پلت فرم ردیابی تناسب اندام در خانه موبوی- را دارید، باید این برنامه را نصب کنید. می توانید یا وارید سایت موبوی شوید و ثبت نام کنید و یا با استفاده از حساب جیمیل یا فیس بوک اقدام به نصب برنامه کنید.

برگه دستگاه برنامه موبوی فعالیتی را که در مچ دست شما ثبت شده است با گزینه هایی برای همگام سازی با Google Fit ، RunKeeper یا Strava نشان می دهد. ما متوجه شدیم که تنظیمات مربوط به اشتراک داده های سلامتی و تناسب اندام، توضیحات واضح و مفصلی دارند و همه تنظیمات مربوطه باید انتخاب شوند، بنابراین جای تعجب وجود ندارد.

blank blank
آمار روزانه مرکز سلامتی

در ساعت سه برنامه تناسب اندام وجود دارد:TicExercise ، TicHealth و TicPulse. این، البته ، علاوه بر برنامه بارگیری شده Google Fit است، بنابراین می توانید تصمیم بگیرید که می خواهید از کدام گزینه استفاده کنید. در حال حاضر، TicWatch Pro 4G از هر نوع ردیابی خواب پشتیبانی نمی کند اما ممکن است بعدا از طریق بروزرسانی OTA این گزینه ردیابی نیز اضافه شود.

blank

                                                                     TicPulse

برنامه TicExercise: وقتی دکمه سمت پایین را فشار می دهید به عنوان برنامه پیش فرض تنظیم شده است اما همیشه می توانید این حالت را تغییر دهید. برنامه TicExercise تنها شش فعالیت برای انتخاب دارد: دویدن در فضای باز، پیاده روی در فضای باز، دویدن در فضای سرپوشیده، دوچرخه سواری، شنا در استخر و گزینه «Free Style». این برنامه هنگامی که با لیستی از تمریناتی که Google Fit به شما امکان پیگیری می دهد، به شدت محدود می شود.

blank

پس از ورود به سیستم دویدن در طول سه مایل، جزئیات ارائه شده توسط برنامه TicHealth شامل کل مسافت، مدت زمان، کالری سوزانده شده، متوسط ضربان قلب و سرعت متوسط هستند. همچنین نمودارهای تصویری وجود دارد که ضربان قلب را با گذشت زمان، سرعت در مایل، طول روز، طول قدم و نقشه فعالیت را نشان می دهد.

blank blank blank
آمار دویدن در فضای باز

یکی از مزیت های TicExercise این است که به طور خودکار تمرینات را تشخیص می دهد، اما تنها قادر به ردیابی خودکار جلسات دویدن و پیاده روی خواهد بود. همچنین، فقط TicHealth می تواند اطلاعات فعالیت را روی صفحه نمایش ثانویه از جمله زمان فعلی، ضربان قلب، زمان از بین رفته، مسافت، زمان طی شده و عمر باتری را نمایش دهد. هنگام استفاده از Google Fit، اطلاعات ورزش در اینجا نمایش داده نمی شود.

نمای داشبورد TicHealth حلقه‌هایی را نشان می دهد که پیشرفت شما در رسیدن به اهداف تان را نشان می دهند. آنها هیچ شباهتی با حلقه های فعالیت اپل واچ ندارند. این حلقه‌ها ساعتهای فعال و گام های طی شده به سمت هدف تان را نشان می دهند.

blank blank blank
آمار داشبورد فعالیت TicHealth

می توانید آمار مربوط به هر متریک را مشاهده کنید، که حتی بازه های یک ساعته را به شما نشان می دهد که نشان می دهد چگونه فعالیت در طول روز توزیع شده است.

blank blank
توزیع مراحل فعالیت در طول روز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *