راهنمای خرید

برترین بازی های مهیج و سخت در اندروید

برترین بازی های مهیج و سخت در اندروید

برخی کاربران از علاقمندان به بازی های اندرویدی هیجان انگیز و دشوار هستند، اگر شما هم جزء این کاربران هستید توصیه می‌ کنیم تا انتهای این مقاله مطالعه کنید. در این مقاله قرار است بهترین بازی های هیجان انگیز و سخت در اندرویدی را به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

مقدمه‌

وقتی هر روز دستگاه‌ های اندرویدی از نظر سخت افزاری پیشرفت کردند، اجرای بازی های سنگین ‌تر و با گرافیک بیشتر در آن‌ ها ممکن شد. حتی پیش ‌بینی می ‌شود تا چند سال آینده گوشی ‌های اندرویدی بتوانند بدون دردسر بازی های کنونی کنسول ‌هایی مانند پلی استیشن 2 یا حتی پلی استیشن 3 را اجرا کنند. هم اکنون اگر سری به گوگل پلی استور (Google Play Store) بزنید با تعداد زیادی از بازی های اندرویدی روبرو می ‌شوید که در دسته بندی و سبک ‌های مختلفی آماده دانلود کاربران می باشند.

برخی افراد عقیده دارند که بازی های اندرویدی بسیار ساده پیش می روند و این موضوع سبب کاهش هیجان بازی می‌ گردد. البته تا حدودی این عقیده درست است. بیشتر بازی های اندرویدی کنونی که وجود دارند، بازی های ساده و آسانی می باشند که شما برای پیشروی در آن ‌ها نیاز چندانی به تفکر، تمرکز و انجام اقدامات هوشمندانه ندارید. ولی در این میان برخی از بازی های اندرویدی نسبت به سایر بازی ‌ها هیجان انگیزتر و سخت تر طراحی می شوند. انتخاب این بازی های اندرویدی سخت می‌ تواند برای کسانی که به دنبال انجام یک بازی اندرویدی هیجان انگیز و دشوار هستند بسیار مناسب است.

ما در این مقاله می خواهیم به معرفی چند نمونه از هیجان انگیزترین و سخت ترین بازی های اندرویدی حال حاضر بپردازیم. اگر مایل باشید که یک بازی اندرویدی جالب را دانلود کنید که در طول آن نیاز به تفکر و انجام حرکات هوشمندانه باشد، توصیه می ‌کنیم که حتما این مقاله را از دست ندهید.

1) بازی اندرویدی Baldur’s Gate I and II

بازی اندرویدی Baldur’s Gate I and II

در حال حاضر یکی از هیجان انگیزترین و سخت ترین بازی های اندرویدی کنونی بازی اندرویدی Baldur’s Gate  می باشد که شامل دو نسخه می باشد سبک نقش آفرینی یا همان RPG را به همراه داشته و در جریان این بازی جذاب شما باید تصمیم‌ های هوشمندانه ‌ای اتخاذ نمایید. تصمیم‌ گیری ‌های اشتباه باعث می شود شما دچار دردسر شوید، پس هوشمندانه جلو بروید و به تمام جوانب بازی دقت نمایید. این بازی بسیار شبیه به بازی ‌های کامپیوتری مانند Lionheart یا Pillars of Eternity است. اگر به دنبال هیجان انگیزترین و سخت ترین بازی های اندرویدی هستید، بازی Baldur’s Gate از بهترین گزینه‌ های مقابل تان به شمار می رود. متاسفانه این بازی به صورت رایگان قابل دانلود نبوده و شامل خریدهای درون برنامه ‌ای می باشد.

دانلود Baldur’s Gate I از پلی استور

دانلود Baldur’s Gate II از پلی استور

2) بازی اندرویدی Droidfish

بازی اندرویدی Droidfish

اگر در بازی ها دوست دارید چالش وجود داشته باشد و علاقمند به انجام بازی های سخت هستید، نظرتان راجع به یک رقابت شطرنج سخت چطور است؟ بی شک انجام بازی شطرنج با کامپیوتری که به شکل هوشمندانه و بسیار دقیقی در قبال حرکات شطرنج برنامه‌ ریزی شده، می‌ تواند یکی از سخت ترین تجربه‌ های ممکن را به همراه داشته باشد. بازی Droidfish این امکان را فراهم کرده است تا با هوشمندترین سیستم کامپیوتری ممکن در قالب یک مسابقه شطرنج رقابت کنید. بازی Droidfish به طور رایگان در گوگل پلی استور موجود و قابل دانلود می باشد.

دانلود از پلی استور

3) بازی اندرویدی Duet

بازی اندرویدی Duet

در اصل یکی از سخت ترین بازی های اندرویدی کنونی موجود بازی اندرویدی Duet محسوب می شود که توصیه می ‌کنیم حتما آن را دانلود و برای یک بار هم که شده آن را امتحان کنید. البته اگر چندان طرفدار بازی های دشوار و سخت نیستید، بی شک با چند بار انجام این بازی کلافه شده و نسبت به حذف آن وارد عمل می شوید! در بازی Duet شما باید دو جسم دایره ‌ای کوچک و شبیه به اتم را حول یک محور دایره ‌ای چرخانده و در طول مسیری که طی می ‌شود از بخورد آن‌ ها با موانع متحرک موجود جلوگیری خواهید کرد. دو اتم مورد نظر تنها حول یک محور دایره ‌ای قابل چرخش هستند و شما باید به شکلی آن‌ ها را بچرخانید که موانع موجود دقیقا از فاصله بین این دو اتم رد شوند. به نظر ما، بازی Duet یکی از سخت ترین بازی های اندرویدی کنونی موجود به حساب می آید، پس آن را از دست ندهید.

دانلود Duet از پلی استور

دانلود Duet  از مایکت

4) بازی اندرویدی Final Fantasy IV

بازی اندرویدی Final Fantasy IV

یکی دیگر از بازی هیجان انگیز و سخت اندرویدی بازی  Final Fantasy IV می باشد. این بازی شاید از نظر گرافیکی چندان چنگی به دل نمی زند، ولی داستان و روند انجام آن شما را به چالش می ‌کشاند. متاسفانه این بازی اندرویدی به صورت رایگان عرضه نمی شود و برای دانلود آن باید مبلغ 15.99 دلار پرداخت شود ولی با این حال بازی Final Fantasy IV یکی از محبوب ‌ترین، هیجان انگیزترین و سخت ترین بازی های اندرویدی کنونی موجود به حساب می آید و توصیه می ‌کنیم نسبت به دانلود و انجام آن اقدام کنید.

دانلود از پلی استور

5) بازی اندرویدی Go

بازی اندرویدی Go

معرفی برترین بازی های اکشن اندرویدی را مطالعه کنید.

بازی دیگری که قرار است به شما معرفی کنیم، بازی Go می باشد که آن هم یکی از هیجان انگیزترین و سخت ترین بازی های اندرویدی کنونی موجود در گوگل پلی استور محسوب می شود. این بازی یکی از قدیمی ‌ترین بازی‌ های تخته ‌ای تاریخ بشریت به شمار می رود و حال شما می ‌توانید آن را در گوشی اندرویدی خود اجرا کنید. در بازی Go استراتژی‌ های پیچیده‌ ای قابل پیاده ‌سازی است. این بازی شامل یک صفحه اصلی با مربع ‌های 19 در 19، 13 در 13 یا 9 در 9 می ‌شود. دو فرد رقابت کننده باید در جریان بازی تلاش کنند تا به نوبت مهره‌ های سیاه و سفید خود را در خانه‌ های صفحه بازی قرار دهند. هدف بازی تصاحب سطح بیشتر از زمین بازی توسط مهره‌ های هر گیمر می باشد. وقتی که مهره ‌ها روی صفحه قرار گرفتند، نمی ‌توان آن ‌ها را حرکت داد مگر اینکه با مهره ‌های رنگ مخالف به صورت کامل محاصره شوند.

دانلود از پلی استور

6) بازی اندرویدی Out There: Ω Edition

بازی اندرویدی Out There: Ω Edition

حالا قرار است یکی دیگر از هیجان انگیزترین و سخت ترین بازی های اندرویدی را با عنوان بازی اندرویدی Out There: Ω Edition  به شما معرفی کنیم که سبک ماجراجویی را شامل خواهد شد. در این بازی شما نقش یک فضانورد را ایفاء کرده که با سفینه خود در فضا گم شده است. سفینه شما دچار آسیب خواهد شد و شما باید در جریان بازی سعی در تعمیر آن و همچنین مدیریت سایر جنبه‌ های مورد نیاز کنید و در یک جمله کلی برای بقاء خود و بازگشت به سیاره زمین تلاش نمایید. در جریان بازی با موجودات فضایی مختلفی هم برخورد خواهید کرد و باید از آن‌ ها درخواست کمک کنید. در بازی  Out There: Ω Edition باید کاملا هوشمندانه دقیق عمل نمایید، در غیر این صورت با مشکل روبرو می شوید.

دانلود از پلی استور

7) بازی اندرویدی Pandemic: The Board Game

بازی اندرویدی Pandemic: The Board Game

یکی دیگر از بازی ها، بازی اندرویدی Pandemic: The Board Game می باشد که سبک فکری و پازلی را به همراه دارد. شما نقش یکی از پزشکان یا دانشمندان CDC یا همان سازمان کنترل و پیشگیری از بیماری‌ را ایفاء می ‌کنید. هدف شما در این بازی جلوگیری از فراگیر شدن یک ویروس خاص در سراسر دنیا می باشد. برای این کار شما باید از توانایی ‌های خاص سایر افراد بهره بگیرید و به شکل دقیق از فراگیر شدن بیماری جلوگیری کنید. این بازی شامل حالات سختی مختلفی می ‌شود. اگر به دنبال انجام هیجان انگیزترین و سخت ترین بازی های اندرویدی هستید، حتما حالت دشوار (Hard Mode) بازی Pandemic: The Board Game را انتخاب نمایید.

دانلود از پلی استور

8) بازی اندرویدی Pixel Dungeon

بازی اندرویدی Pixel Dungeon

یکی از هیجان انگیزترین و سخت ترین بازی های اندرویدی است که می‌توانید نسبت به دانلود آن اقدام کنید بازی Pixel Dungeon می باشد. خوشبختانه این بازی به صورت رایگان عرضه شده و خریدهای درون برنامه‌ای آن کاملا اختیاری می باشد و خللی در جریان بازی ایجاد نخواهد کرد. بازی از نظر گرافیکی چندان بازی قدرتمندی نبوده اما داستان جذاب و هیجان انگیزی را به همراه داشته که بی شک ذهن و فکر شما را به چالش می ‌کشاند.

دانلود از پلی استور

دانلود Pixel Dungeon از مایکت

9) بازی اندرویدی Super Hexagon

بازی اندرویدی Super Hexagon

بازی بعدی بازی اندرویدی با عنوان Super Hexagon می باشد که در این بازی شما باید سرعت عمل بسیار بالایی داشته باشید. تمام سختی های این بازی در همین کار و همچنین تمرکز و دقت عمل خلاصه می ‌شود. اگر در جریان بازی Super Hexagon کمی درنگ کنید شانس موفقیت در بازی را از دست می دهید. در این بازی شما در یک مسیر شش ضلعی سرگردان بوده و باید تلاش کنید که با موانع موجود برخورد نداشته باشید. این بازی از نظر ما در حال حاضر یکی از هیجان انگیزترین و سخت ترین بازی های اندرویدی موجود به شمار خواهد رفت. متاسفانه بازی Super Hexagon به طور رایگان قابل دانلود نبوده و برای دانلود آن باید مبلغ 2.99 دلار پرداخت شود.

دانلود از پلی استور

10) بازی اندرویدی XCOM: Enemy Within

بازی اندرویدی XCOM: Enemy Within

آخرین بازی که به شما معرفی می کنیم بازی اندرویدی XCOM: Enemy Within  می باشد که این بازی به صورت رایگان قابل دانلود نبوده و برای دانلود آن باید مبلغ 9.99 دلار پرداخت شود. بازی XCOM: Enemy Within  شامل ترکیبی از سبک‌ های مختلف می باشد. سبک تیراندازی، ماجراجویی، نقش آفرینی و آنلاین در این بازی ترکیب شده است. حالت دشوار (Hard Mode) بازی XCOM: Enemy Within به واقع کار دشواری را پیش رویتان قرار خواهد داد. اگر مایل باشید یکی از سخت ترین بازی های اندرویدی را تجربه کنید، همین حالا نسبت به دانلود بازی XCOM: Enemy Within اقدام کنید.

دانلود از پلی استور

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *