اخبار فناوری

اینفوگرافیک گلکسی واچ اکتیو 2

اینفوگرافیک گلکسی واچ اکتیو 2

برخی از ویژگی های جدید و به روز شده در گلکسی واچ اکتیو 2 در اینفوگرافیک جدید سامسونگ با نام «یک ساعت هوشمند یک هدف» نمایش داده شده است. از Touch Bezel (دور قاب لمسی) دیجیتال جدید تا اضافه کردن قابلیت های کنترل دوربین، جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ را با ویژگی های جذابی به بازار عرضه کرده است که اگر در بازار پوشیدنی ها هستید و دنبال یک ساعت هوشمند جدید و عالی هستید، نباید از آن غافل شوید.

یکی از ویژگی های کمتر دیده شده اما تأثیرگذار که در مورد این ساعت هوشمند می توان گفت، دور قاب لمسی است که در بالا اشاره شد. سامسونگ با استفاده از مدل Watch Active که در اوایل سال جاری عرضه شد، مفهوم دور قاب فیزیکی را کنار گذاشت اما تاکنون ویژگی جایگزینی مناسبی را ارائه نکرده است. دورقاب دیجیتال در واچ اکتیو 2 به کاربران کمک می کند تا در رابط کاربری UI دقیقا مانند یک دور قاب فیزیکی چرخ بزنند، چه خوب و یا چه بد، چیزی به غیر از این نیست. انتظار داریم در پیش نمایش دستی ما بیشتر درباره وضعیت دور قاب صحبت کنیم.

در کنار یک طراحی جدید، ویژگی های مبتنی بر فعالیت ها و تناسب اندام و اتصال بهتر ارائه شده است

در اینفوگرافیک جدید، سامسونگ به سرعت قابلیت های بهبود یافته ردیابی تناسب اندام گلکسی واچ اکتیو 2 را نمایش می دهد اما از این واقعیت که حسگر ECG ندارد چشم پوشی کرده است. دلیل این است که هنوز عملکرد ECG فعال نشده است و تنها پس از تأیید FDA در دسترس قرار می گیرد. به غیر از این، اکتیو 2 دارای نقش مربی ورزشی دو، ردیابی خواب بهتر، آموزش تنفس برای مدیریت استرس و خیلی چیزهای مربوط به سلامتی را ارائه می دهد.

در رابطه با برقراری ارتباط بهتر، سامسونگ توانایی گلکسی واچ اکتیو 2 را در قالب کنترل کننده دوربین از راه دور یا ترجمه صوت و متن برای بیش از 16 زبان در زمان واقعی را نشان می دهد. همچنین با اسپاتیفای که باید جداگانه تهیه کنید، سازگار و ادغام شده، و اگرچه در اینفوگرافیک اشاره نشده است، ساعت هوشمند جدید همچنین به کاربران امکان می دهد فیلم های یوتیوب را مستقیما از روی مچ دست خود مشاهده کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *