اخبار فناوری

اپل می تواند پنج تا هفت میلیون مشتری گلکسی ۷ سامسونگ را از آن خود کند!

blank

در حالی که فاجعه ای بزرگی در ارتباط با گلکسی نوت ۷ گریبان کمپانی سامسونگ را گرفته است ، اپل می تواند تا مدت های مدید از این آب گل آلود برای خود ماهی بگیرد.

سامسونگ تمام تولیدات گلکسی نوت خود را متوقف کرده و خریداران این محصول در حال باز پس آوردن آنها به نمایندگی های سامسونگ هستند، این بدان معنی است که مشتریان سامسونگ گزینه ی بهتری برای انتخاب از میان محصولات سامسونگ ندارند .
یکی از تحلیلگران سهام بورس گفته است : اپل این شانس را دارد که تمام ۵ تا ۷ میلیون مشتری نوت سامسونگ را برای خود کند.تحلیل ها نشان میدهد که میلیونها مشتری برای به دست آوردن گوشی که دوربین دوگانه دارد به سمت آیفون ۷ هجوم خواهند آورد،چرا که مزیت اصلی گلکسی نوت ۷ همین دوربین دوگانه آن بود.
با توجه به اینکه تا به امروز حدود ۱۲ میلیون گلکسی نوت ۷ به فروش رسیده است،تحلیل ها نشان میدهد که حداقل پنجاه درصد از مشتریان گلکسی نوت ۷ مشتری دایم آیفون خواهند شد. پنجاه درصد دیگر مشتریان هم ممکن است به سمت بازار هوآوی و یا گوگل متمایل شوند.
حرف زدن در مورد اینکه واقعا چند درصد از صاحبان گلکسی نوت ۷ به شرایط به وجود آمده واکنش نشان می دهند کمی دشوار است. بسیاری از دارندگان نوت ۷ با توجه به اینکه نسبت به آتش گرفتن گوشی خود مطلع هستند اما کماکان از آن استفاده می کنند. اگر چه گفته می شود سامسونگ این مشکل را تا چند ماه آینده مرتفع می سازد و خود را از این وضعیت نجات خواهد داد ، اما روشن است که کوچکترین اشتباه از سمت سامسونگ که به دردسری چنینی ختم شود جایگاه گوشی موبایل سامسونگ را تا ابد در میان سازندگان گوشی خدشه دار خواهد ساخت.
به دلیل مشکلات به وجود آمده برای گلکسی نوت ۷ سامسونگ، سهام اپل در چند هفته گذشته رو به افزایش گذاشته است.این بدان معنی است که دو فصل طلایی فروش برای اپل چشم در راه است :فصل آخر سال ۲۰۱۶ و فصل اول سال ۲۰۱۷
چهارم آبان روزی است که اپل میزان درآمد خود را اعلام خواهد کرد و ما تاثیر مشکلات به وجود آمده برای گلکسی نوت ۷ سامسونگ را در افزایش درآمد اپل به شما اطلاع خواهیم داد.

همچنین اگر شما در زمینه تعمیرات موبایل هر گونه سوالی در ذهن تان پیش آمد می توانید با شماره 02167319 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان کوک موبایل استفاده نمایید.

سه شنبه ۲۷ مهر

مطالب مرتبط