اخبار فناوری

 پوکمون گو حین رانندگی سخت تر شد!

blank

 

اگر جزء آن دسته از علاقه مندان به  پوکمون گو  هستید که هنوز هم آن را بازی می کنید ، متن زیر را بخوانید…

اگر چه بسیاری از دارندگان گوشی های هوشمند هر انتظاری که تا کنون از گوشی های خود داشته اند برآورده شده می بینند ، خیل عظیمی از علاقمندان به بازی های واقعیت مجازی همچنان وجود دارند.

برخی از کاربران این بازی ها چنان بدانها وابسته شده اند که حتی حین رانندگی هم نمیتوانند از آن دل بکنند.از تابستان تا کنون آمار زیادی از تصادفات جاده ای مربوط به بازی کنندگان پوکمون گو گزارش شده است که بسیاری از آنها هم منجر به فوت شده است.طراحان بازی به این فکر افتاده اند که بازی را حین رانندگی به گونه ای سخت کنند که افراد نتوانند همزمان با رانندگی بازی هم کنند.

این اعمال محدودیت بر تمامی سرنشینان ماشینها اعمال می گردد چه راننده باشید و چه مسافر…زمانی که پیامی بر روی صفحه بازی نمایان شد و از شما در باره اینکه مسافر هستید و یا مسافر شما تنها با انتخاب گرینه من مسافر هستم می توانید بازی را ادامه دهید.

در آپدیت جدید بازی ، اگر تشخیص داده شود که شما با سرعت بیش از ۳۰ مایل بر ساعت در حال حرکت هستید ، بازی به کل از صفحه گوشی شما محو می گردد.

مشکل اینجاست که اگر سرنشین ماشینی باشید که با سرعت در حال حرکت است  فارغ از اینکه شما راننده هستید و یا مسافری در تاکسی و یا اتوبوس ،حق بازی کردن را ندارید .

اگر شما یک معتاد به بازی پوکمون گو هستید حداکثر می توانید با سرعت ۲۹ مایل بر ساعت برانید و بازی هم کنید . این تمهیدات در حالی از طرف شرکت سازنده پوکمون گو اندیشیده شده است که تا کنون موارد مرگ بسیاری به دلیل اعتیاد بیش از حد به این بازی اتفاق افتاده است که از آن موارد می توان به مرگ پیرزن ۷۲ ساله ای در ژاپن اشاره کرد که به دلیل غرق شدن در بازی و برخورد قطار با او رخ داد.

شما می دانید برای لذت بردن از بازی های گوشی باید یک گوشی خوب و قابل قبول در دست داشته باشید. پس اگر در زمینه  خرید و فروش گوشی های موبایل هر گونه سوالی در ذهن تان پیش آمد می توانید با شماره 02167319 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان کوک موبایل استفاده نمایید.

 

مطالب مرتبط