اخبار فناوری

اندروید 9 Pie برای Moto G6 در Verizon شروع به فعالیت می کند

اندروید 9 Pie برای Moto G6 در Verizon شروع به فعالیت می کند

اندروید 9 Pie برای Moto G6 در Verizon شروع به فعالیت می کند

Verizon به تازگی اعلام کرد که به روز رسانی اندروید 9 Pie را برای Moto G6 که بسیار مورد انتظار بود، عرضه خواهد کرد. این اطلاعات که Security Patch ماه آوریل و همچنین دیگر ویزگی های بهبود یافته برای گوشی های هوشمند Motorola در آن ذکر شده بود، بر روی وبسایت این اپراتور قرار گرفته است.

در کل، صاحبان Moto G6 باید کارایی های مهم و بهبود در عملکرد باتری را با تشکر از بهبود هایی که برای Doze، App Standby و محدودیت های پشت زمینه که گوگل آن ها را در این به روز رسانی پیاده سازی کرده است، متوجه شوند. همچنین اندروید Pie تنظیمات سریع از نو طراحی شده، کنترل صدای بهتر و راه آسان تر برای مدیریت نوتیفیکیشن ها به علاوه تعدادی زیادی قابلیت جدید و بهبود های بیشتر که در صفحه پشتیبانی گوشی لیست شده اند را اضافه کرده است.

عرضه ی Android pie برروی LG G7 ThinQ توسط Verizon

با توجه به Verizon، اندروید 9 Pie در روز ششم ماه ژوئن عرضه می شود، اما این به این معنا نیست که تمام صاحبان Moto G6 این به روز رسانی را در یک روز دریافت می نمایند. اگر طی چند روز آینده برای شما نوتیفیکیشنی مبنی بر آپدیت گوشی نرسید، می توانید به صورت دستی و با رفتن به Setting / About Phone / System updates / Yes, I’m in اندروید را به صورت دستی، به روز رسانی نمایید.

مراقب باشید که به اندازه کافی حجم ذخیره سازی داشته باشید، زیرا این دانلود حجم زیادی خواهد داشت. همچنین، پیشنهاد می شود تا از طریق WiFi این دانلود را انجام دهید، ولی خب می توانید با استفاده از اینترنت گوشی Verizon هم این دانلود را انجام دهید.

مطالب مرتبط