راهنمای خرید

برنامه ی My Money Transfer برای گوشی های سامسونگ

blank

 برنامه ی جذاب جابه جایی پول برای سامسونگ Z1 ,Z3 

بسیاری از بانک ها در سرتاسر جهان  هم اکنون با برنامه های انتقال وجه ، موجودی گرفتن و گزارشات حساب کار می کنند. بسیاری از این برنامه ها روی بستر اینترنت و با اتصال به شبکه ی اینترنت کار خود را انجام می دهند اما اگر مردم در محلی دسترسی به اینترنت نداشته باشند وجود برنامه ای برای انجام تراکنشات بانکی بدون نیاز به بستر اینترنت حایز اهمیت می شود.

 نسل سوم گوشی های هوشمند سامسونگ با بسیاری از ویژگی های جدید و جذاب،تحت عنوان Z2 به بازار عرضه گردید.یکی از این ویژگی های برنامه ی جذاب My Money Transfer بود که به مردم برخی از نواحی جهان اجازه انتقال پول به دیگران  بدون نیاز به اینترنت را میداد.حال سامسونگ این ویژگی و امکان استفاده از این اپلیکیشن جذاب را به بقیه گوشی های Tizen نیز داده است . My Money Transfer هم اکنون برای دانلود روی گوشی های سامسونگ Z1,Z3 نیز موجود گردیده است. کاربران علاقه مند می توانند این برنامه را از Tizen Store دانلود کرده و استفاده کنند.

My Money Transfer شبیه به یک برنامه ی بانکی واسط عمل می کند . این برنامه به کاربران اجازه می دهد که تراکنش های بانکی مثل اتقال وجه، دیدن موجودی حساب و گزارشات ماهیانه حساب را  پیگیری نمایند و به انجام برسانند و این برنامه هم اکنون برای حدود ۱۵ بانک هندی عمل میکند. این برنامه با استفاده از پروتکل USSD و از طریق پوشش شبکه ای تلفن همراه GSM کار کرده و نیازی به بستر اینترنت ندارد. شاید بزرگترین و قابل توجه ترین امکان این برنامه عدم نیاز آن به پوشش شبکه ای اینترنت است. به نظر می رسد موجود شدن این برنامه برای دستگاه های تلفن همراه بیشتری از خانواده سامسونگ و در کشورهای بیشتر کمک زیادی به بهبود وجهه ی سامسونگ داشته باشد. چرا که بسیاری از کاربران و مردم در سراسر جهان به اینترنت دسترسی ندارند.

مطالب مرتبط