ترفند آیفون

انتقال مخاطبین از سیم‌کارت به گوشی آیفون

انتقال مخاطبین از سیم‌کارت به گوشی آیفون

انتقال مخاطبین از سیم‌کارت به گوشی آیفون به صورت تصویری در این مقاله بررسی می شود.

“چگونه مخاطبین سیم‌کارت خود را به آیفون جدیدم منتقل کنم؟”

نحوه آوردن مخاطبین در آیفون؟

شما پاسخ سوالاتی مانند بالا را در روش‌های مختلفی که در این پست خاص به آن‌ها خواهیم پرداخت، خواهید یافت. خب، ممکن است دلایل واضحی داشته باشید که بخواهید شماره مخاطبین را به آیفون جدید منتقل کنید.

بدون شک، آیفون نمی‌تواند هیچ مخاطبی را در سیم‌کارت خود ذخیره کند، اما در وارد کردن آن‌ها کمک می‌کند. پس، هیچ روشی کار نخواهد کرد اگر بخواهید مخاطبین را از یک آیفون به آیفون دیگر منتقل کنید.

این روش‌ها تنها زمانی کارآمد خواهند بود که بخواهید مخاطبین را مستقیماً از خود سیم‌کارت منتقل کنید.

پس، دو روش محبوب برای کپی کردن مخاطبین از سیم‌کارت به آیفون را بررسی کنید.

بخش 1: چگونه مخاطبین را از سیم‌کارت به آیفون وارد کنیم؟

بخش 2: پیشنهادی: پشتیبان‌گیری مخاطبین از آیفون به کامپیوتر با MobileTrans – Backup

اگر جزو آن دسته از کاربرانی هستید که به‌تازگی صاحب یک گوشی آیفون شده‌اید، شاید بخواهید بدانید که چه طور می‌توانید لیست مخاطبینتان را از سیم‌کارت گوشی قدیمی به گوشی iphone منتقل کنید. در این مطلب قصد داریم شما را با مراحل اوردن مخاطبین در ایفون آشنا کنیم.

انتقال مخاطبین از سیم‌کارت به گوشی آیفون

انتقال مخاطبین از سیم‌کارت به گوشی آیفون

انتقال مخاطبین از سیم کارت به گوشی در ایفون

برای انتقال مخاطبین سیم کارت به گوشی اولین کاری که باید انجام دهید این است که سیم‌کارت را از گوشی قدیمی خارج کرده و در گوشی iphone قرار دهید، نکته‌ای که در این مرحله لازم است به آن توجه داشته باشید این است که اندازه سیم‌کارت شما باید متناسب با اندازه سینی سیم‌کارت  iphone باشد، در غیر این صورت لازم است که با برش سیم‌کارت اندازه آن را تغییر دهید.

انتقال مخاطبین از سیم‌کارت به گوشی آیفون

انتقال مخاطبین از سیم‌کارت به گوشی آیفون

سپس در قسمت settings وارد بخش Contacts و یا Mail, Contacts, Calenders شوید.

انتقال مخاطبین از سیم‌کارت به گوشی آیفون

انتقال مخاطبین از سیم‌کارت به گوشی آیفون

سپس گزینه Import SIM contacts را انتخاب کرده و کمی منتظر بمانید تا تمام Contact های شما به گوشی  iphone  منتقل شود.

اگر این گزینه در گوشی شما قابل‌مشاهده نیست به این دلیل است که گوشی iphone شما دارای نسخه قدیمی iOS است، پس بهتر است آن را به‌روزرسانی کنید.

همچنین شما میتوانید جهت کسب اطلاع کافی در مورد انتقال مخاطبین به گوشی اندروید به پست ” انتقال مخاطبین به گوشی جدید در اندروید ” مراجعه نمایید.

پشتیبان‌گیری مخاطبین از آیفون به کامپیوتر با MobileTrans

بیایید با هم راهنمای گام به گامی برای وارد کردن مخاطبین سیم‌کارت به آیفون را کشف کنیم. این یک گام بسیار توصیه شده برای جلوگیری از موقعیت‌هایی مانند از دست دادن ناگهانی داده‌ها است. و نرم‌افزار قابل اعتمادی که برای چنین منظوری باید استفاده کنید، MobileTrans است.

این نرم‌افزار یک راه‌حل همه‌کاره برای پشتیبان‌گیری، بازیابی و انتقال داده‌ها بین دستگاه‌های مختلف را ارائه می‌دهد. ما قصد داریم به ویژه در مورد ویژگی پشتیبان‌گیری و مراحل آن به طور مفصل صحبت کنیم.

ویژگی‌های MobileTrans

  • با نرم‌افزار MobileTrans، شما می‌توانید فایل‌هایی که نیاز به انتقال از یک دستگاه به دستگاه دیگر دارید را انتخاب کنید، از جمله عکس‌ها، برنامه‌ها، آهنگ‌ها، پیام‌ها و غیره.
  • این نرم‌افزار با سیستم‌عامل‌های iOS، اندروید و همچنین ویندوز کار می‌کند.
  • حالا، با یک کلیک، تمام داده‌های واتساپ خود را از طریق کامپیوتر به تلفن جدید خود منتقل کنید، در حالی که تاریخچه چت شما ایمن باقی می‌ماند.
  • رابط کاربری آسان MobileTrans به جابجایی بی‌دردسر تمام داده‌ها از تلفن همراه شما به کامپیوتر شما کمک می‌کند.
  • MobileTrans به شما امکان می‌دهد فایل‌های پشتیبان را بدون هیچ خطری از نوشتن بر روی داده‌های قبلی، به آیفون یا دستگاه اندرویدی خود بازگردانید. شما حتی می‌توانید پشتیبان‌گیری از آیتونز را بدون نیاز به ریست کردن بازیابی کنید.
  • MobileTrans به شما امکان می‌دهد فایل‌ها را بین تلفن و کامپیوتر ویندوز منتقل کنید، هر دو دستگاه اندروید و iOS پشتیبانی می‌شوند.

در کل، ما MobileTrans شرکت Wondershare را به عنوان یک راه‌حل یک‌باره برای تمام نگرانی‌های اصلی شما یافتیم. پس از نصب نرم‌افزار، دیگر نیازی به پرداخت هزینه برای محصولات دیگر با نیازهای مشابه نخواهید داشت.

مشاهده شماره های ذخیره شده در سیم کارت ایفون

برای مشاهده شماره‌های ذخیره شده در سیم کارت ایفون، می‌توانید از روش زیر استفاده کنید:

  • سیم کارت قبلی خود را که شامل مخاطبین شما است، در آیفون خود قرار دهید.
  • مطمئن شوید که سیم کارت به درستی جا می‌افتد.
  • به تنظیمات > مخاطبین > وارد کردن مخاطبین سیم بروید.
  • اگر پرسیده شد، مکانی را که می‌خواهید مخاطبین سیم کارت خود را در آن وارد کنید، انتخاب کنید.
  • منتظر بمانید تا وارد کردن کامل شود.

بعد از اتمام وارد کردن، می‌توانید مخاطبین سیم کارت خود را در لیست مخاطبین خود ببینید. لطفاً توجه داشته باشید که آیفون به طور کلی اطلاعات مخاطب را در iCloud ذخیره می‌کند. شما می‌توانید مکانی که آن‌ها ذخیره شده‌اند را با رفتن به تنظیمات > مخاطب > حساب پیش فرض ببینید.

نتیجه‌گیری

امیدواریم که راهنمای مفصل ما در مورد نحوه کپی کردن مخاطبین از سیم‌کارت به آیفون مورد پسند شما قرار گرفته باشد. از دو بخش تقسیم شده، بخش اول به طور واضح نحوه آوردن مخاطبین در آیفون و در واقع وارد کردن مخاطبین سیم‌کارت به آیفون را توصیف می‌کند، در حالی که بخش دوم یک توصیه برای پشتیبان‌گیری است.

اگر برای انتقال مخاطبین از سیم کارت به گوشی در ایفون روش دیگری را تجربه کرده اید، در قسمت نظرات و دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط