ترفند شبکه های اجتماعی

ارسال ویدیو به همراه متن در تلگرام

blank

پیام‌رسان‌های اینترنتی به یکی از ملزومات زندگی بشر تبدیل شده‌اند. این پیام‌رسان‌ها علاوه بر ایجاد ارتباط وظیفه انتقال اطلاعات را نیز بر عهده دارند. بسیاری از افراد از این پیام‌رسان‌ها به عنوان وسیله‌ای برای انجام امور ضروری خود بهره می‌برند. این پیام‌رسان‌ها با امکاناتی که در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند گستره کاربرد خود را وسیع‌تر کرده‌اند.هر فردی با هر رده سنی در هر مکان و زمانی و با توجه به نیازهای خود از این پیام‌رسان‌ها استفاده می‌کنند. پیام‌رسان‌های اینترنتی با توجه به نیازهای کاربران خود امکانات خود را تغییر داده و به روز رسانی‌هایی را انجام می‌دهند. برخی از پیام‌رسان‌ها قادر به ارسال عکس بوده و برخی از آن‌ها تنها قادر به ارسال متن هستند.پیام‌رسان‌ تلگرام یکی از پیام‌رسان‌هایی است که در سال‌های اخیر توانسته است کاربران فراوانی را به خود جلب کند. این پیام‌رسان با ایجاد امکان انتقال صوت، ویدئو و متن، به یکی از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌های حال حاضر تبدیل شده است.

پیام‌رسان تلگرام با توجه به نیازهایی که در بین کاربران به وجود آمده است، امکانات خود را به روز رسانی کرده و تغییرات عمده‌ای را در ارائه خدمات نرم‌افزاری ایجاد کرده است. این امکانات از ایجاد تغییرات ظاهری تا ایجاد امکانات ارتباطاتی گسترده شده است. با استفاده از پیام‌رسان تلگرام، می‌توانید پیام‌های صوتی، متنی و تصویری را به صورت انفرادی و به صورت ترکیبی از این پیام‌  نیز ارسال کنید.

برخی از کاربران telegram تمایل دارند تا فایل‌های ویدئویی خود را به همراه متن دلخواه برای دیگران ارسال کنند. با استفاده از این امکانات شما می‌توانید توضیحی مناسب از ویدئوی ارسالی را به همراه ویدئو ارسال کنید. این امر می‌تواند در برقراری ارتباط بسیار موثر باشد بنابراین در ادامه به آموزش تصویری ارسال ویدئو به همراه متن در تلگرام Telegram خواهیم پرداخت.

به منظور ارسال فایل‌های ویدئویی به همراه متن در پیام‌رسان telegram باید ابتدا پیام‌رسان telegram را بر روی گوشی هوشمند خود اجرا کنید.

مانند شکل زیر به گزینه موجود در بخش بالا سمت راست (سه نقطه) ویدئویی که می‌خواهید به همراه آن متن ارسال کنید مراجعه کنید.

ارسال ویدیو به همراه متن در تلگرام

ارسال ویدیو به همراه متن در تلگرام

پس از کلیک کردن بر روی گزینه نشان داده شده در شکل قبل، مورد ویرایش  Editرا انتخاب کنید.

ارسال ویدیو به همراه متن در تلگرام

ارسال ویدیو به همراه متن در تلگرام

حال می‌توانید متن مورد نظر خود را در قسمت مشخص شده در شکل تایپ کرده و به ویدئو انتخاب شده اضافه کنید.

ارسال ویدیو به همراه متن در تلگرام

ارسال ویدیو به همراه متن در تلگرام

با اجرای مراحل فوق شما می‌توانید به ویدئو‌های ارسالی در telegram متن دلخواه خود را اضافه کنید.

مطالب مرتبط