ترفند شبکه های اجتماعی

آموزش Jingo ساخت شماره مجازی تلگرام

blank

برنامه Jingo یک پیام‌رسان جدید است که کاربر با استفاده از آن می‌تواند به طور رایگان با دوستان خود تماس بگیرد و پیام ارسال کند. این برنامه برای نصب بر سیستم عامل اندروید طراحی شده است. این برنامه قابلیت‌های بسیاری را برای کاربر فراهم می‌کند، از جمله آنها می‌توان به این موارد اشاره کرد: امکان کار با اینترنت ضعیف کم‌سرعت، امکان برقراری تماس صوتی و تصویری با کیفیت بالا، امکان به اشتراک‌گذاری  فایل‌های مختلف برای دوستان، امکان ساخت شماره مجازی تلگرام و … .

آموزش Jingo ساخت شماره مجازی تلگرام

آموزش Jingo ساخت شماره مجازی تلگرام

همان‌طور که بیان شد یکی از قابلیت‌هایی که این برنامه را منحصربه‌فرد کرده است ساخت شماره مجازی تلگرام است. در این مقاله چگونگی ساخت شماره مجازی تلگرام توسط Jingo آموزش داده می‌شود.

آخرین ورژن برنامه جینگو را دانلود کنید.

1.ابتدا برنامه را اجرا کنید

آموزش جینگو ساخت شماره مجازی تلگرام

آموزش جینگو ساخت شماره مجازی تلگرام

2.در این مرحله برای ثبت‌نام در جینگو باید شماره خود را وارد کنید. برنامه به طور خودکار کشور را ایران انتخاب می‌کند و شما باید فقط شماره خود را وارد کنید. سپس برنامه در مورد صحیح بودن شماره از شما سؤال می‌پرسد تا کد فعال‌سازی را ارسال نماید.

آموزش Jingo ساخت شماره مجازی تلگرام

آموزش Jingo ساخت شماره مجازی تلگرام

3.بعد از دریافت کد فعال‌سازی، آن را وارد برنامه نمایید و روی گزینه Register کلیک کنید.

4.در این مرحله در صفحه اصلی گزینه‌های مختلفی را مشاهده می‌کنید، شما با انتخاب اولین گزینه می‌توانید به طور رایگان شماره مجازی کشور جمهوری دومینیکن را دریافت کنید. همچنین می‌توانید با انتخاب دومین گزینه یک شماره مجازی خریداری کنید.

5.با انتخاب گزینه اول، صفحه‌ای برای شما به نمایش در می‌آید که شماره مجازی شما را نشان می‌دهد.

6.صفحه اصلی برنامه گزینه‌های مختلفی دارد. در قسمت Messages شما می‌توانید پیام‌های دریافتی، که شامل کد فعال‌سازی برای عضویت در پیام‌رسان‌های مختلف است، را مشاهده کنید. در قسمت داشبورد و با ورود به بخش My Jingo Number، می‌توانید شماره مجازی را ببینید و حتی آن را با کلیک بر گزینه Change my Jingo number تغییر دهید.

7.در این مرحله از جینگو خارج شوید و برنامه Telegram را باز کنید. شماره مجازی خود را وارد کنید و منتظر دریافت پیامک بمانید. در صورت عدم دریافت کد فعال‌سازی، منتظر تماس صوتی که حاوی کد فعال‌سازی است بمانید.

8.شما با وارد کردن کد فعال‌سازی، تلگرام را فعال خواهید کرد.

مطالب مرتبط