ترفند شبکه های اجتماعی

آموزش ساخت کانال بیسفون Channel BisPhone

blank

BisPhone یکی از اپلیکیشن‌ها پیام‌رسان قدیمی فارسی است که توسط یک تیم خصوصی ایرانی مدیریت می‌شود. این اپلیکیشن قابلیت‌ها مشابه‌ای نسبت به اپلیکیشن تلگرام را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.همانطور که گفتیم این اپلیکیشن یک اپلیکیشن خصوصی است و طبق ادعای خود شرکت بیسفون، از طریق فروش خدمات وانند بیسفون تجاری، کسب درآمد می‌کند. همچنین اپلیکیشنBisPhone چندین بار اعلام کرده که قابلیت ایجاد کانال ابتدا در این اپلیکیشن رخ داد.به هر صورت اگر عضو این اپلیکیشن هستید و می‌خواهید که یک کانال تازه راه‌اندازی کنید، با ما همراه باشید تا آموزش این کار را به شما ارائه دهیم.

آموزش ساخت کانال بیسفون Channel BisPhone

آموزش ساخت کانال بیسفون Channel BisPhone

ابتدا اپلیکیشن خود را باز کنید و گزینه سه خطی که در گوشه سمت چپ بالا اپلیکیشن وجود دارد را بزنید. پس از این کار یک منو برای شما باز می‌شود و از این منو گزینه Create Channel را انتخاب کنید.

پس از انتخاب این گزینه، چندین گزینه دیگر به شما نمایش داده می‌شود که همگی در تکمیل یک کانال به شما کمک خواهند کرد.

در ابتدای کار شما باید یک عکس کاور برای کانال خود انتخاب کنید. پس از آن از طریق گزینه Choose Photo می‌توانید لوگو کانال خود را ثبت کنید. این دو گزینه ابتدایی تماما برای ثبت عکس و تصاویر کانال است.

زیر عکس لوگو، گزینه Channel Name قرار گرفته که اسم کانال را باید در این قسمت وارد کنید. چه فارسی و چه انگلیسی فرقی ندارد.      گزینه Description گزینه‌ای است که به شما اجازه می‌دهد کمی در مورد کانال خود توضیح دهید. همچنین از طریق Public ID می‌توانید یک شناسه عمومی برای انتشار و به اشتراک گذاری آدرس کانال انتخاب کنید.

چهار گزینه پایانی در این صفحه وجود دارد و دو گزینه که نیازمند وارد کردن اطلاعات است یکی Tag و دیگری Category است. در فضا خالی گزینه اول می‌توانید یک سری برچسب برای راحت‌تر شدن کانال خود ثبت کنید و در بخش دیگر می‌توانید دسته‌بندی کانال خود را مشخص کنید.

دو گزینه دیگر تیک هستند که اولی Discovarable Channel است. با فعال کردن این گزینه، همه می‌توانند کانال شما را پیدا کنند. تیک دوم Lock Content است و از این طریق مطالب شما به اشتراک گذاشته نمی‌شود.

پس از طی کردن تمامی این مراحل و زدن دکمه تیک بالا سمت راست اپلیکیشن، کانال شما ساخته خواهد شد و می‌توانید از بخش Channels موجود در اپلیکیشن کانال خود را پیدا کنید و ID آن را میان دوستان و آشنایان و همچنین کانال‌ها دیگر به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط