ترفند شبکه های اجتماعی

آموزش روش‌های رفع ریپورت تلگرام

blank

هنگامی که یک شخص غریبه که شماره تلفن او در بخش مخاطبان تلفن همراه‌تان نیست، برای شما یک پیام ارسال می‌کند، در قسمت بالای صفحه گفتگو با وی، پیامی با این محتوا نمایش داده می‌شود: آیا می‌خواهید این شخص را به عنوان اسپم (پیام مزاحم) گزارش دهید؟ اگر این گزینه را فعال کنیم، پیام‌رسان آن شخص را به عنوان اسپم شناسایی و اصطلاحا گزارش مزاحمت وی را به شرکت سازنده پیام‌رسان می‌دهد. حال فرض کنید شما چنین پیامی ارسال کرده باشید. اگر شخص دریافت کننده پیام شما را گزارش دهد، برای دور زدن این کار و خروج از گزارش اسپم تلگرام چه باید کرد؟معمولا کاربران فارسی زبان ترجیح می‌دهند به جای استفاده از واژه گزارش، از عبارت ریپورت استفاده کنند. ما هم برای راحتی بیشتر شما در ادامه مطالعه مطلب، از این عبارت استفاده خواهیم کرد و به آموزش روش های رفع ریپورت تلگرام میپردازیم.

رپیورت تلگرام چیست؟

تلگرام یک اپلیکیشن امن پیام رسانی است که اهمیت بسیار زیادی برای حریم خصوصی و امنیت کاربران خود قائل است. به همین دلیل توسعه‌دهندگان، اقدام به تعبیه ویژگی‌هایی مثل بلوکه و ریپورت کردن در آن کرده‌اند. هنگامی که کسی شما را ریپورت می‌کند، تلگرام شما را شخصی مزاحم فرض کرده و تا چند مدت امکان ارسال پیام برای هیج کس را نخواهید داشت. دور زدن ریپورت تلگرام کار آسانی نیست، اما روش‌های متعددی برای آزاد کردن حساب اسپم شده وجود دارد. برخی از این روش‌ها استاندارد تلگرام محسوب شده و برخی دیگر با استفاده از نقایص نرم‌افزاری تلگرام امکان‌پذیر می‌شوند.

استفاده از ربات تلگرام برای دور زدن ریپورت اسپم

ساده‌ترین راه برای دور زدن ریپورت اسپم تلگرام استفاده از ربات @spambot است که توسط تیم طراح تلگرام ساخته شده است. کافی است روی آی‌دی ربات کلیک نموده یا نشانی آن را در نوار جستجوی تلگرام تایپ نمایید.

بعد از وارد شدن به صفحه گفتگو، روی Start کلیک کنید.

آموزش روش‌های رفع ریپورت تلگرام

آموزش روش‌های رفع ریپورت تلگرام

بعد از انجام این کار، در صورت استفاده از جدیدترین به روزرسانی تلگرام، تمام دستورات لازم به زبان شما نشان داده شده و به سادگی قادر به دور زدن اسپم تلگرام در طی 24 ساعت خواهید بود.

بعد از کلیک روی دکمه Start، چند گزینه در اختیار شما قرار داده خواهد شد. روی گزینه «اشتباه شد» کلیک کنید.

آموزش روش‌های رفع ریپورت تلگرام

آموزش روش‌های رفع ریپورت تلگرام

در مرحله بعدی از شما سوال می‌شود که مطمئن هستید این اعمال محدودیت به اشتباه بوده است و می‌خواهید شکایت ارسال کنید. گزینه «بله» را لمس کنید.

آموزش روش‌های رفع ریپورت تلگرام

آموزش روش‌های رفع ریپورت تلگرام

بعد از کامل کردن این گام، پیامی به شما نشان داده شده و از شما سوال می‌شود که آیا قصد ایجاد مزاحمت برای کسی را داشته‌اید؟ در اینجا باید روی «نخیر! هیچ‌وقت به این کار دست نزده‌ام!» کلیک کنید.

آموزش روش‌های رفع ریپورت تلگرام

آموزش روش‌های رفع ریپورت تلگرام

آموزش روش‌های رفع ریپورت تلگرام

آموزش روش‌های رفع ریپورت تلگرام

حال تلگرام از شما درخواست می‌کند که پیامی متنی برای خروج از ریپورت اسپم تلگرام ارسال نمایید. متنی شبیه عبارات زیر نوشته و آن را برای ربات ارسال نمایید.

بعد از ارسال این متن، پیامی مبنی بر بررسی و ارسال نتیجه برای شما ارسال خواهد شد.

آموزش روش‌های رفع ریپورت تلگرام

آموزش روش‌های رفع ریپورت تلگرام

 بعد از این، معمولا 24 ساعت بعد از کامل کردن این گام‌ها، ریپورت تلگرام حذف و می‌توانید مثل همیشه به صورت عادی از آن استفاده کنید.

دور زدن ریپورت اسم تلگرام با استفاده از نقایص نرم افزاری تلگرام

در این روش باید اندکی خلاقیت را چاشنی صبر و حوصله کنید تا بتوانید سریع‌تر به نتیجه برسید. برای این منظور ابتدا یک حساب کاربری جدید با یک نام کاربری ایجاد نمایید.

حال نام کاربری را با نام حسابی که ریپورت شده است، جایگزین کنید. به عبارت دیگر، نام کاربری دو حساب را تغییر دهید. بعد از این تصاویر پروفایل را با یکدیگر جایگزین کنید. نام حساب‌های کاربری را جایگزین کنید. به عبارت دیگر، تمام اطلاعات حساب‌ها را تغییر دهید.

بعد از این به یک گروه ملحق شده و هر چند دقیقه یک بار، اقدام به نوشتن یک پیام حداقل دو خطی در آن گروه نمایید. دقت داشته باشید که این کار باید برای هر دو حساب انجام شود. به این ترتیب شما با هر دو حساب عضو یک گروه شده‌اید و هر چند دقیقه یک بار اقدام به نوشتن یک پیام چند خطی با هر دو شماره در گروه مذکور کرده‌اید.

بعد از انجام این کار برای هر دو حساب، به مدت 24 ساعت هیچ گونه پیامی ارسال نکنید. بعد از گذشت این 24 ساعت، خواهید دید که به صورت خودکار ریپورت اسپم تلگرام را دور زده‌اید.

دور زدن ریپورت اسپم تلگرام با استفاده از استیکرها

آموزش روش‌های رفع ریپورت تلگرام

آموزش روش‌های رفع ریپورت تلگرام

اما راهی ساده‌تر برای دور زدن ریپورت اسپم تلگرام هم وجود دارد که نیازمند صبر و حوصله بیشتری است. در این روش از 10 نفر درخواست کنید که حداقل 10 استیکر برای شما ارسال کنند. دقت داشته باشید که این افراد نباید در لیست مخاطبان شما قرار داشته باشند. برای این کار می‌توانید درخواست خود را در یک گروه مطرح کرده و از اعضایی که شماره شما را ندارند، بخواهید حداقل 10 استیکر ارسال نمایند.

بعد از این صبور باشید و استیکرهای ارسال شده را باز نکنید. تا این جا 100 پیام خوانده نشده دارید. بعد از گذشت یک هفته، خواهید دید که از ریپورت اسپم تلگرام خارج شده‌اید. به خاطر داشته باشید در طول این یک هفته به هیچ عنوان نباید این 100 پیام را باز کنید. در طی این مدت تنها قادر به برقراری ارتباط با مخاطبان و همچنین گروه‌هایی خواهید بود که در آنها عضو شده‌اید.

مطالب مرتبط