ترفند شبکه های اجتماعی

آموزش دانلود استیکرهای متحرک تلگرام

blank

پیام‌رسان‌های مجازی به یکی از ملزومات زندگی امروزی تبدیل شده‌اند. هر فردی با هر رده سنی به نحوی با این پیام‌رسان‌ها در ارتباط است. پیام‌رسان‌های اینترنتی علاوه بر برقراری ارتباط به وسیله‌ای برای تبادل داده‌ها تبدیل شده‌اند. اما این موضوع نقش اول آن‌ها را به عنوان برنامه‌ای کاربردی برای برقراری ارتباط تحت تاثیر قرار نداده است.کاربران پیام‌رسان‌های مجازی از آن‌ها به عنوان اصلی‌ترین ابزار برقراری ارتباط بهره می‌برند. پیام‌رسان‌های مختلف امکانات متنوعی را برای کاربران خود ایجاد کرده‌اند. برقراری ارتباط از طریق متن، تصویر، ویدئو و صوت از جمله مواردی است که پیام‌رسان‌های مختلف برای کاربران خود ایجاد کرده‌اند.یکی دیگر از امکاناتی که پیام‌رسان‌های اینترنتی در اختیار کاربران خود قرار داده‌اند استیکرهای متحرک هستند.

این استیکرها به جای نوشتن پیام و برای انتقال احساس کاربر به کار گرفته می‌شوند. آن‌ها احساس شادی، غم، عصبانیت، و هر احساس دیگری را منتقل می‌کنند و دیگر نیازی به نوشتن متن برای برقراری ارتباط نخواهد بود. استیکرهای متحرک به صورت مستقیم بر روی پیام‌رسان‌ها قابل دانلود نیستند.

برای دانلود آن‌ها باید از ربات‌ها استفاده کنیم. این ربات‌ها امکان دانلود فایل‌های مختلف را برای کاربران پیام‌رسان‌های مختلف به وجود می‌آورند. تلگرام یکی از پیام‌رسان‌هایی است که در سال‌های اخیر محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است. بنابراین ما به آموزش دانلود استیکرهای متحرک تلگرام با استفاده از ربات‌ها می‌پردازیم.

برای اینکه بتوانید استیکرهای متحرکتلگرام را دانلود کنید باید ابتدا آخرین نسخه از تلگرام را دانلود کرده و پس از اجرای آن به لینک gif@ به عنوان ربات دانلود استیکرهای متحرک مراجعه کنید. پس از نوشتن عبارت gif @ نام تصویری را که می‌خواهید متحرک باشد به زبان انگلیسی و دقیقا بعد از gif @ وارد کنید.

آموزش دانلود استیکرهای متحرک تلگرام

آموزش دانلود استیکرهای متحرک تلگرام

با وارد کردن عبارت @gif Flower در قسمتی که در شکل به نمایش در آمده است استیکرهای متحرکی که حاوی نام وارد شده Flower هستند ظاهر می‌شوند. شما می‌توانید استیکر متحرک تلگرامی خود را انتخاب کرده و به کار گیرید. این استیکر متحرک تلگرامی در دستگاه هوشمند شما ذخیره شده و همواره در دسترس شما قرار خواهد داشت.

شما نیز میتوانید جهت کسب اطلاع  بیشتر در مورد استیکر به پست ” نحوه ی ساخت استیکر با نام خود در تلگرام ” مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط