ترفند شبکه های اجتماعی

آموزش تصویری ساخت گروه در اینستاگرام

blank

اینستاگرام یک سرویس شبکه اجتماعی برای به اشتراک‌گذاری عکس و ویدئو است، که مالک آن شرکت فیسبوک می‌باشد. کوین سیستروم و مایک کریگر سازندگان سازندگان اینستاگرام هستند و در اکتبر 2010 این برنامه به طور انحصاری برای سیستم عامل آی او اس اپل منتشر شد. دو سال بعد، نسخه‌ای برای سیستم عامل اندروید منتشر شد و چند سال بعد در آوریل 2016 instagram برای ویندوز موبایل و و در اکتبر 2016 برای ویندوز عرضه شد.

با اپلیکیشن instagram کاربران می‌توانند ویدئوها و عکس‌های خود را با استفاده از فیلترهای موجود ویرایش و با استفاده از تگ‌ها و لوکیشن آن‌ها را سازماندهی کنند. پست‌های یک حساب کاربری را می‌توان به صورت عمومی یا با فالوورهای از قبل تأیید شده به اشتراک گذاشت. کاربران می‌توانند بر حسب تگ‌ها و لوکیشن پست‌های کاربران دیگرا ببینند.

instagram دو ماه بعد از انتشار به سرعت بین کاربران محبوب شد و سالانه 10 میلیون کاربر به این شبکه اجتماعی اضافه می‌شود. در حال حاضر 800 میلیون نفر از اینستاگرام استفاده می‌کنند. تا اکتبر سال 2015، 40 میلیون تعداد عکس در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده بود. علی‌رغم محبوبیت زیاد instagram ، نقد‌هایی نیز در رابطه با سیاست‌ها و تغییرات رابط کاربری، محتوای نامناسب یا غیر قانونی به آن وارد شده است.

در ابتدا کاربران می‌توانستند محتوا را فقط با نسبت تصویر 1:1 به اشتراک بگذارند، اما در سال 2015 این محدودیت‌ها برداشته شد. همچنین قابلیت ارسال پیام، قابلیت گنجاندن چند عکس و ویدئو در یک پست و همچنین بخش استوری به این برنامه اضافه شد. در بخش استوری، که یکی از قابلیت‌های محبوب اینستاگرام به شمار می‌رود، کاربران می‌توانند عکس‌ها و ویدئوها را به صورت فید‌های متوالی به نمایش بگذارند، که هر پست به مدت 24 ساعت برای کاربران دیگر به نمایش درمی‌آید. با استفاده از اینستاگرام همچنین می‌توانید به صورت گروهی گفت و گو داشته باشید. در این حالت می‌توانید به طور همزمان با چند نفر به انتخاب خود گفت و گو کنید. در ادامه نحوه ایجاد گروه در اینستاگرام را به صورت تصویری آموزش خواهیم داد.

نحوه ایجاد گروه در اینستاگرام

1.برنامه را اجرا کنید و وارد بخش دایرکت شوید.

آموزش تصویری ساخت گروه در اینستاگرام

آموزش تصویری ساخت گروه در اینستاگرام

2.مطابق تصویر بالا، روی علامت + کلیک کنید تا به مرحله بعد بروید.

آموزش تصویری ساخت گروه در اینستاگرام

آموزش تصویری ساخت گروه در اینستاگرام

3.در این قسمت، افرادی را که می‌خواهید به گروه دعوت و برای آن‌ها پیام ارسال کنید را انتخاب کنید. پس از انتخاب لیست، در پایین صفحه در قسمت Write a message که با فلش نشان داده شده است، پیام خود را بنویسید و گزینه Send را انتخاب کنید.

آموزش تصویری ساخت گروه در اینستاگرام

آموزش تصویری ساخت گروه در اینستاگرام

4.مانند تصویر بالا، بعد از ارسال پیام به این صفحه وارد می‌شوید، که در قسمت Name this group می‌توانید برای گروه خود هر اسمی که می‌خواهید را تعیین کنید. همچنین، با انتخاب گزینه i، که در تصویر نشان داده شده است، وارد صفحه جزئیات و تنظیمات می‌شوید.

آموزش تصویری ساخت گروه در اینستاگرام

آموزش تصویری ساخت گروه در اینستاگرام

در این صفحه، از طریق Mute Notifications می‌توانید اعلان‌ها را خاموش یا روشن کنید. با استفاده از گزینه Add People خواهید توانست افراد جدیدی را به گروه اضافه کنید. و در نهایت، هر زمان که تصمیم به حذف کردن گروه داشته باشید، با استفاده از گزینه Leave Conversation می‌توانید این کار را انجام دهید.

شمانیز میتوانید برای کسب اطللاعات بیشتراز قابلیت های اپلیکیشن اینستاگرام به پست قابلیت جدید ویدیو لایو دو نفره در اینستا گرام مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط