اخبار فناوری

آغاز فروش اولین کارت حافظه های میکرو 1 ترابایتی جهان با قیمتی پایین تر از حد انتظار

1tera-microsd

به عنوان توضیح بیشتر و اثبات سرعت صنعت موبایل و پیشرفت سریع و باورنکردنی آن در دنیای امروز، ممکن است خبر معرفی اولین گوشی terabyte ready سامسونگ در پاییز گذشته را به خاطر داشته باشید. گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9 دارای حافظه داخلی 512 گیگابایتی و همچنین قابلیت استفاده از 512 گیگابایت دیگر توسط کارت حافظه های جدید میکرو است. اما سپس گلکسی +S10 همه چیز رو به مرحله‌ی بعد در نسخه ویژه (کارایی) برد، شروع ذخیره سازی دیجیتال ترابایتی و به طور طبیعی نیز از گسترش خارجی پشتیبانی. و حالا یک راه ساده برای ساخت آخرین مدل فوق العاده دستگاه 2 ترابایتی با کمک اولین کارت حافظه 1 ترابایتی دنیا وجود دارد. این کار سن دیسک است، که درنهایت پس از اعلام رسمی چند ماه پیش هم اکنون به فروش خواهد رسید.

البته منظور ما از آسان این نیست که هر کشوری قادر به فراهم کردن یک تلفن با قابلیت ذخیره اطلاعات 2 ترابایتی باشد. به علاوه شما احتیاج به پرداخت 1600 دلار برای گوشی رجیستر نشده (سری جدید  عملکردی) +S10 را دارید و البته همین حالا کارت حافظه های میکرو 1 ترابایتی Extreme UHS-I به هزینه شما 449.99 دلار اضافی اضافه خواهد کرد. باور کنید یا نه، در واقع 50 دلار پایین تر از قیمت اعلام شده اولیه سن دیسک است. و در عین حال، 250 دلار بیشتر از چیزی است که شرکت متخصص حافظه به طور معمول برای مدل Extreme 512 هزینه می کند.

طبیعی است که سرعت نیز به اندازه ظرفیت بسیار مهم است و به طرز باور نکردنی، این پسر بد (کارت حافظه 1 ترا سن دیسک) در بخش خاص نیز ظاهر می شود، با سرعت خواندن 160 مگابایت بر ثانیه و حداکثر سرعت نوشتن 90 مگابایت در ثانیه. قابلیت پشتیبانی از هر دو کیفیت Full HD و K Ultra HD4 در فیلم ها را دارد و شما مجبورید تعداد زیادی فیلم با کیفیت بالا برای به پایان رساندن ظرفیت حافظه ی 1 ترابایتی، 512 گیگابایتی و حتی 256 گیگابایتی گوشی هوشمند خود داشته باشید.

کارت حافظه میکرو سن دیسک که در وبسایت San Disk و B & H Photo Video قابل دسترسی است ، در عین حال در سایت آمازون به صورت “در حال حاضر در دسترس نیست” و در بست بای به صورت “فروخته شد” لیست شده که پس از 70 دلار تخفیف، 429.99 دلار قیمت گذاری شده است.

مطالب مرتبط