ترفند شبکه های اجتماعی

ساخت تم برای تلگرام دسکتاپ

blank

یکی از روش‌های ارتباطی در دنیای امروز استفاده از پیام‌رسان‌ها است. این پیام‌رسان‌ها علاوه بر اینکه توانسته‌اند ارتباطات را بسیار آسان‌تر کنند، امکانات فراوانی را نیز در اختیار کاربران قرار داده‌اند و آن‌ها را به سمت استفاده بیشتر از این امکانات سوق داده‌اند. بخشی از این امکانات مربوط به ویژگی‌های نرم‌افزاری و بخشی از آن به امکاناتی از قبیل تغییر رنگ، تغییر صدا و تنوعی است که در ظاهر این پیام‌رسان‌ها قابل اعمال است. همین امر جذابیت این پیام‌رسان‌ها را دوچندان کرده و کاربران آن‌ها را افزایش داده است.یکی از پرکاربردترین پیام‌رسان‌های موجود در حال حاضر تلگرام است. این پیام‌رسان به طور وسیعی توسط کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرد. تلگرام امکاناتی از قبیل ایجاد گروه، سوپر گروه، تماس تلفنی و بسیاری موارد دیگر را برای کاربران خود فراهم آورده است. یکی از این امکانات قابلیت اعمال تغییرات در ظاهر تلگرام است. بدین وسیله شما می‌توانید تغییراتی را همچون ساخت تم برای تلگرام خود انجام دهید.

ساخت تم برای تلگرام کامپیوتر (دسکتاپ)

برای ساخت تم تلگرام در کامپیوتر (دسکتاپ)، ابتدا باید پیام‌رسان تلگرام را روی کامپیوتر خود نصب کنید. پس از نصب و اجرای آن  با توجه به شکل به بخش منو و بعد از آن به بخش تنظیمات مراجعه کنید.

ساخت تم برای تلگرام دسکتاپ

ساخت تم برای تلگرام دسکتاپ

سپس با توجه به شکل زیر گزینه Edit Theme را انتخاب کنید.

ساخت تم برای تلگرام دسکتاپ

ساخت تم برای تلگرام دسکتاپ

با توجه به شکل زیر شما می‌توانید رنگ تم پیام‌رسان تلگرام خود را تغییر دهید و آن را به رنگ دلخواه در آورید.

ساخت تم برای تلگرام دسکتاپ

ساخت تم برای تلگرام دسکتاپ

پس از اعمال تغییرات برای ذخیره‌سازی آن‌ها باید گزینه Export Theme را انتخاب کنید. برای اینکه بتوانید پس‌‌زمینه چت کردن خود را نیز تغییر دهید پس از انتخاب گزینه Choose from file برای اعمال تغییرات و ذخیره شدن آن‌ها گزینه Export را انتخاب کنید. پس از انجام این کار مسیر و نام فایل مورد نظر برای ذخیره شدن در تم را انتخاب کنید.

ساخت تم برای تلگرام دسکتاپ

ساخت تم برای تلگرام دسکتاپ

بدین شکل شما می‌توانید تم دلخواه خود را برای تلگرام کامپیوتر (دسکتاپ) طراحی و ذخیره کنید.

همچنین میتوانید جهت کسب اطلاع در مورد ساخت تم با استفاده از گوشی موبایل به پست “ آموزش ساخت  تم تلگرام با استفاده از موبایل ” مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط