راهنمای خرید

بهترین بازی های اندروید

blank

با یک گشت و گذار ساده در گوگل پلی می توانید هزاران بازی رایگان پیدا کنید؛ اما آیا واقعا تمامی این بازی ها ارزش بازی کردن دارند؟! آیا بازی هایی که انتخاب می کنیم به اندازه ی عکس روی کاور آنها جذاب هستند؟ در این پست قصد داریم بهترین بازی های اندروید از نظر کاربران را به شما عزیزان معرفی کنیم. این بازی ها همگی از نگاه کاربران و کسانی که مدت ها است با آنها سر و کله زده اند، بررسی شده است و به همین جهت در این پست آنها را معرفی می کنیم.

اگر بازی مجانی باشد، نمی توان به حتم گفت که کیفیت پایینی دارد.  در ادامه می توانید 12 تا از بهترین بازی های اندرویدی رایگانی را ببینید که می توانند ساعت های مدید و به راحتی شما را پای گوشی تان میخکوب کنند. این بازی ها را می توانید بدون استفاده از پرداخت درون برنامه ای بازی کنید و از بازی لذت ببرید. در هیچ یک از این 10 بازی مهیج، بازی به دلیل پرداخت درون برنامه ای و یا نمایش اجباری تبلیغات قطع نمی شوند، پس نگران مزاحمت های گاه و بی گاه و تهدید قطع بازی نباشید و فقط در بازی غرق شوید تا بتوانید آن را فتح کنید و یا امتیاز خود را افزایش دهید.

بازی اول : Warhammer 40000 Free Blade

 در این بازی شما در نقش یک شوالیه قرار می گیرید و قرار است در محیطی که پر از اسلحه، شمشیر و تیغ های آخته با پره های چرخان است، قدم بزنید. در این محیط انبوهی از دشمنان با نام Orks در تعقیب شما هستند. شما مسئول از بین بردن این شیاطین هستید و باید برای این منظور بسیار سریع عمل کنید. این بازی با استفاده از جلوه های بصری بسیار زیبا و کیفیتی بالا شما را در فضایی پر از رعب و وحشت قرار می دهد.  این حرکت های سریع و ناگهانی شما در نابود کردن شیاطین، بسیار روان و زیبا به تصویر کشیده شده است.

Warhammer 40000 Free Blade

Warhammer 40000 Free Blade

گرافیک بازی بسیار عالی طراحی شده است و کنترل های بازی برای عوض کردن اسلحه های بازیکن به بهترین صورت انجام گرفته است. شما می توانید به سرعت و به راحتی اسلحه ی خود را عوض کنید. شما با استفاده از پرداخت درون برنامه ای این بازی می توانید شوالیه را  با سلاح های قوی تر مجهز کنید. می توانید  Warhammer 40000: Free Blade را با استفاده از چند بازیکن بازی کنید اما با این حال بسیاری از ماموریت ها هم وجود دارد که می توانید به صورت تکی و بدون کمک بازیکنان دیگر انجام دهید.

بازی دوم:Shadow Fight 3

 یکی از بازی های کلاسیک اندرویدی که در آن یک زن و شوهر که از جنگجویان راک هارد هستند، باید ماموریتی را به سرانجام برسانند. این بازی دارای پرداخت درون برنامه ای است .

این بازی روایت جنگ دو جنگجو است. این دست بازی ها برای گوشی های موبایل بسیار مورد استقبال واقع می شوند. در نسخه های قبلی این بازی تمامی جنگ ها و اکشن ها در فضایی تاریک و کم نور اتفاق می افتاده است اما در نسخه ی جدید این بازی، گرافیک عالی به همراه استایل های فراوان جنگ، تسلیحات بهتر و کشیدن درگیری ها به داخل نور به جذب بهتر کاربر کمک بسیاری کرده است. نحوه ی برنامه نویسی بازی به گونه ای است که کنترل های بازی به صورتی عالی صورت می گیرد. این بازی نیز دارای پرداخت درون برنامه ای است و در صورتی که بازیکن مایل است جنگجوی خود را قدرتمند تر کند، می تواند از پرداخت درون برنامه ای استفاده کند.می توانید این بازی را از پلی استور دانلود کنید. اطلاعات این بازی را می توانید در زیر مشاهده نمایید:

  • نسخه ی برنامه: 5.2.3
  • سایز برنامه: 606 مگابایت
  • سازگاری برنامه: اندروید های 4.0.3 و بالاتر

می توانید را از لینک زیر Slow Fight 3  دانلود کنید و از بازی کردن لذت ببرید.

 بازی چهارم: Pixel Dungeon

 نسخه های قبلی این بازی با گرافیکی ضعیف ارائه شدند، با این حال استقبال از این بازی عالی بوده است. نسخه ی جدید بازی را می توانید با انتخاب یک کاراکتر و تپ کردن روی آن برای کنترل دانلود کنید.  این بازی دارای کارکترهایی است که باید در طول بازی و رفته رفته آزاد شوند تا بتوانید آنها را برای بازی انتخاب کنید.  کاربران این بازی و بازی های این خانواده را که شامل Shattered Pixel Dungeon هستند،  اعتیاد آور توصیف کرده اند.

Pixel Dungeon

Pixel Dungeon

بازی به گونه ای طراحی شده است که کاربر را پای بازی نگه می دارد و از همین جهت است که بسیاری از کاربران به این بازی شدیدا علاقه مند هستند. اطلاعات این بازی را می توانید در ادامه مشاهده نمایید:

  • نسخه ی برنامه: 1.9.2a
  • سایز برنامه: 9.61 مگابایت
  • سازگاری برنامه: اندروید های نسخه 2.3 و بالاتر

 بازی پنجم: Lineage II: Revolution

Lineage II: Revolution یکی از بازی های محبوب ساخت شرکت World of Warcraft است. بازی های ساخت این شرکت از نظر بصری و نمایش جزییات بسیار عالی هستند. حین بازی در هر صحنه می توانید 100 جنگنده را ببینید.  در این بازی می توانید به یک MMO تبدیل شوید و این یک مساله حیاتی است. شما می توانید به یک قبیله بپیوندید و در کنار اعضای آن قبیله در برابر حریفان خود بایستید. برای بازی می توانید از میان شخصیت های متنوع بازیکن خود را انتخاب کنید و در قالب یک جنگنده ی انسانی کار خود را دنبال کنید.

Lineage II Revolution

Lineage II Revolution

از آن جا که این بازی بسیار جدید است، می توانید با بازی و پیشرفت در آن به یک لیدر تبدیل شوید و اکانت خود را ارزشمند کنید. با کلیک روی لینک دانلود بازی را دانلود کنید.

  • نسخه ی برنامه: 1.00.06
  • سایز برنامه: 216 مگابایت
  • سازگاری برنامه: اندروید های نسخه 4.4 و بالاتر

بازی را می توانید بازی را از لینک Lineage II: Revolution دانلود کنید و از تلاش برای کسب امتیاز های بالاتر لذت ببرید.

 بازی پنجم: Sky Force Reloaded

طراحی Sky Force Reloaded  به گونه ای است که بازیکن بازی می تواند حین دویدن شلیک کند.  در این بازی گلوله ها از هر سنتی شلیک می شوند و بازی در اصل جهنم گلوله هاست. جزییات بازی به گونه ای طراحی شده است که مناسب برای کاربران با دقت بالا است. پردازش بازی نیز بسیار سریع است و بازی در کسری از ثانیه نسبت به فرمان های کنترلی بازیکن واکنش نشان می دهد.

این بازی به صورت بسیارهوشمندانه نسبت به لمس کاربر پاسخ گو است. در صورتی که کاربر مدتی صفحه نمایش را لمس نکند، بازی Sky Force Reloaded به مد Super-Slow-Motion می رود چرا که حس می کند کاربر به خواب رفته است و باید جلوی ادامه بازی را بگیرد.

Sky Force Reloaded

Sky Force Reloaded

شما می توانید با استفاده از ویژگی تنظیم سرعت بازیکن، بازی را در زمانی معقول به اتمام برسانید. گاهی اوقات سرعت بازی چنان زیاد می شود که حتی نمی توانید برای ثانیه ای چشم از گوشی خود بردارید و گاهی هم سرعت بسیار کند می شود.

بازی دارای چند Level است و بازیکن می تواند بازی را چالشی تر کند.  اگر دوست دارید بازی را سخت تر کنید می توانید از امکاناتی مثل سپر، بمب ها و تفنگ های اضافی برای محافظت از خود استفاده کنید. تسلیحات و تجهیزات لازم را می توانید در طی بازی و به صورت رایگان به دست آورید اما با پرداخت درون برنامه ای هم می توانید همین امکانات را به دست اورید.

  • نسخه ی برنامه: متناسب با نوع گوشی
  • سایز برنامه: متناسب با نوع گوشی
  • سازگاری برنامه: متناسب با نوع گوشی

بازی ششم: Clash Royale

 این بازی نیز از خانواده ی Clash of Clans است.  همه می دانیم که Clash of Clans چقدر بازی محبوبی است.  نیاز به توضیح نیست که بازی کلش آف کلنز می تواند ساعت ها کاربر را پای گوشی میخکوب کند پس می توان حدس زد که Clash Royale نیز همین قدرت را خواهد داشت. سناریوی بازی Clash Royale بسیار جذاب نگاشته شده است. در این بازی شما می توانید به صورت تک به تک با دیگر بازیکنان در سرتاسر جهان مشارکت کنید. سناریوی بازی به این صورت است که باید قبل از اینکه مخالفان دستشان به شما برسد، سه تا از برج های مخالفان را از میان بردارید. برای نابود کردن این برج ها تنها می توانید از طریق دو شاهراه به مقصد برسید و برای رسیدن به برج ها باید سختی زیادی را متحمل شوید.

Clash Royale

Clash Royale

نکته اصلی در این بازی این است که برای پیروزی و فتح کردن بازی باید از هر آنچه که در اختیار شما قرار می گیرد به نحو احسن استفاده کنید و چیزی را هدر ندهید. قصه به گونه ای است که در آن هر مخلوق دارای ضعف ها و قوت های ذاتی است.  این هنر شما است که با استفاده از هوش و درایت خود، افرادی را انتخاب کنید که دارایی های شما را هدر ندهند و رسیدن به هدف را برایتان تضمین کنند.

  • نسخه ی برنامه: 2,0,7
  • سایز برنامه: 90.73 مگابایت
  • سازگاری برنامه: اندروید 4.0.3  و بالاتر

بازی هفتم: Plague Inc

قدیم ترها بیماری های ویروسی جان بسیاری از افراد را میگرفت. نام آشناترین بیماری های واگیر وبا و طاعون بودند. شاید ما جز خوش شانس ترین افرادی هستیم که در دوره ای زندگی نمی کنیم که طاعون رواج داشته است. بازی طاعون دو ژانر استراتژی و مسایل آخر الزمان را با هم ترکیب می کند.

blank

در این بازی شما ماموریت دارید که جهان را از آلودگی ویروسی طاعون نجات دهید.  در این مسیر باید از بین 12 روش در دسترس یکی را انتخاب کنید.  این بازی با استفاده از هوش مصنوعی مسیر را برای ادامه ی کار شما سخت و سخت تر می کند.

  • نسخه ی برنامه: متناسب با دستگاه
  • سایز برنامه: متناسب با سایز دستگاه
  • سازگاری متناسب با سایز دستگاه

بازی هشتم: SHADOWGUN: DeadZone

SHADOWGUN را می توان بهترین بازی تیراندازی چند بازیکنه در اندروید دانست.  بهترین گوشی های اندروید با پردازنده های قوی هم ممکن است حین این بازی کم بیاورند، چرا که بازی به شدت گرافیک نیاز دارد.  چند مد تیراندازی در بازی وجود دارد که می توانید با انتخاب آنها بازی را با استراتژی پیش ببرید.

SHADOWGUN DeadZone

SHADOWGUN DeadZone

در این بازی می توانید از ویژگی وویس چت برای هماهنگی میان اعضای تیم بازیکنان استفاده کنید.

  • نسخه ی برنامه:2.8.0
  • سایز برنامه: 224 مگابایت
  • سازگاری : اندروید 4.1 و نسخه های بالاتر

بازی نهم: Angry Bird 2

 این بازی هم مانند نمونه اولیه آن رایگان است. هر چه که بازی به پیش می رود پرداخت های درون برنامه ای به بهتر شدن سرویس های بازی کمک می کند.  این بازی هم از نظر کاربران بسیار جذاب است و جز بهترین بازی های اندروید در سال 2017 دسته بندی شده است.

Angry Bird 2

Angry Bird 2

  • نسخه ی برنامه:2.16.1
  • سایز برنامه: 128 مگابایت
  • سازگاری : اندروید 4.1 و نسخه های بالاتر

بازی دهم: Elder Scrolls: Legends

این بازی دارای چند مسیر است که می توانید در هر کدام از این مسیرها بازی کنید. طراحان بازی سعی کرده اند تا با استفاده از استراتژی که برای بازی در نظر گرفته اند، پیچیدگی شرایط را برای بازیکن بسیار بالا ببرند. بازی به شدت استراتژیک است و بازیکن نیاز دارد در لحظات حساس تصمیم های آنی و سرنوشت ساز بگیرد؛  به همین دلیل دارای محبوبیت بالایی میان جوانان است.

Elder Scrolls Legends

Elder Scrolls Legends

این بازی را می توانید از لینک Elder Scrolls: Legends دانلود کنید و از آن لذت ببرید.اطلاعات بیشتر در مورد این بازی را می توانید در زیر مشاهده کنید:

  • نسخه ی بازی: 1,68.0
  •  سایز برنامه: 1.25 گیگابایت
  • سازگاری برنامه: اندروید نسخه ی 4.4  و بالاتر

می توانید این بازی را از گوگل پلی دانلود کرده و آن را بازی کنید و قدرت تصمیم گیری خود را در شرایط مختلف و حساس محک بزنید. برای دانلود بازی روی لینک Elder Scrolls: Legends کلیک کنید.

خلاصه اینکه:

یکی از بهترین راه ها برای رفع تنش های روزانه بازی کردن در آخر روز است. با ورود به گوگل پلی با خیل عظیمی از بازی های اندرویدی مواجه می شوید. هر بازی برای سلیقه ای مناسب است اما گاهی برخی بازی های به دلیل استراتژی قوی و یا سناریوی دوست داشتنی شان محبوب و همه گیر می شوند. در این پست ده تا از محبوب ترین و پرطرفدارترین بازی های اندرویدی را معرفی کردیم. در میان این بازی ها می توانید بسیاری از ژانرها را ببینید که از آن جمله می توان به ژانرهای فکری، ترسناک(آخر الزمانی)، استراتژیک، جنگی و اکشن و … اشاره کرد.

مطالب مرتبط