ترفند شبکه های اجتماعی

بلاک شدن و خارج شدن از بلاک در تلگرام

blank

در دنیای مدرن کیفیت‌ها و ارزش‌ها خاصی وجود دارد. امنیت، حریم شخصی، کارآمدی، سرعت و آرامش همگی حرف اول را می‌زنند و پیام‌رسان تلگرام یکی از سرآمدان این مسائل است.شما در پیام‌رسان تلگرام می‌توانید به امنیت کامل دسترسی داشته باشید و می‌توانید تمامی نگرانی‌ها خود را کنار بگذارید و تنها به صحبت با عزیزان و دوستان و همچنین همکاران خود بپردازید. این میان گاهی اوقات ممکن است به دلایل مختلف بخواهید یک نفر را بلاک کنید، یا از طرف یک نفر بلاک شده باشید. حال از کجا می‌توان فهمید شما بلاک هستید؟

بلاک شدن خارج شدن از بلاک در تلگرام

بلاک شدن خارج شدن از بلاک در تلگرام

اگر کسی شما را بلاک کند مطمئنا هیچ نوع نوتیف یا اخطاری به شما نخواهد رسید و شما باید خودتان از طریق دو راه متوجه بلاک بودن خود شوید.

در راه اول، فرد مورد نظر را پیدا کنید و وارد پروفایل آن شخص شوید. اگر عکس پروفایل طرف مقابل خالی باشد و شما نتوانید عکس پروفایل را باز کنید این یک نشانه از Block  شدن است. در این صورت تلگرام به شما اجازه دسترسی به پروفایل کاربر را نمی‌دهد.

همچنین اگر وارد مکالمه خود با شخص مورد نظر شوید ممکن است در قسمت آخرین بازدید با پیام «Last Seen a Long Time Ago» مواجه شوید. در این صورت نیز باید مطمئن باشید که Block  شده‌اید و دیگر به این شخص با این پروفایل دسترسی نخواهید داشت تا زمانی که فرد مورد نظر شما را از  Block بیرون آورند.

اگر می‌خواهید که هر جور شده به شخص مقابل دسترسی داشته باشید، باید با یک اکانت تازه شانس خود را امتحان کنید. می‌توانید با یک شماره تازه، اکانت تازه تلگرام ایجاد کنید و شماره طرف مقابل را به لیست مخاطبان خود بی افزایید تا امکان ارسال پیام را داشته باشید. به جز این راه، راه دیگری برای دسترسی وجود نخواهد داشت.

مطالب مرتبط