ترفند

 ایجاد لوکیشن فیک GPS با گوشی های اندروید

blank

ایجاد لوکیشن فیک GPS با گوشی های اندروید به صورت تصویری و کامل در این مقاله بررسی میشود.

استفاده از اینترنت به کاری روزمره و عادی تبدیل شده است و کاربران می توانند با استفاده از هر دستگاه هوشمندی به اینترنت متصل شده و از خدمات بی شمار سرویس های تحت وب بهره مند شوند. گاهی به دلیل تحریم ها و یا فیلترهایی که بر روی برخی سرویس ها در برخی از کشورها اعمال می شود نمی توان به سرویس ها و یا حداقل خدمات هر سرویس دسترسی داشت؛ برای مثال شبکه ویدیویی youtube برای ایرانیان فیلتر است و یا اگر بخواهیم از ایران به برخی از سرویس های گوگل و یا دیگر خدمات دسترسی پیدا کنیم با در بسته روبرو خواهیم شد. نمونه دیگری از بی عدالتی ها در این زمینه مربوط به میزان دسترسی کاربران به سرویس ها و اپلیکیشن های خاص از داخل خاک آمریکا و یا بیرون از آن است. آیا راهی وجود دارد که بتوان با آن برای گوشی خود لوکیشن فیک درست کنیم و مکان حضور خود را چیزی غیر از آنچه که هست نمایش دهیم؟

 ایجاد لوکیشن فیک GPS با گوشی های اندروید

پاسخ به این سوال در مورد دستگاه های با سیستم عامل اندروید مثبت است. کاربران اندرویدها می توانند با به کار بستن برخی از ترفندها برای خود و دستگاه هایشان لوکیشن فیک درست کنند و فارغ از اینکه برند گوشی شان چیست مکان خود را در هر نقطه از جهان که دوست دارند نمایش دهند. همانطور که کمی قبل تر هم گفتیم شاید شما به هر دلیلی بخواهید مکان فیکی را برای خود نمایش دهید. در ادامه ترفندی را در چند گام ساده برای شما توضیح خواهیم داد که نیاز به روت کردن گوشی هم ندارد و به راحتی قابل اجرا است. با ما همراه باشید.

  • گام اول: دانلود و نصب برنامه جاسوسی

خوب اولین قدم برای اعلان مکان فیک استفاده از یک نرم افزار نمایش مکان تقلبی و فیک است.  با گشتی زدن در پلی استور می توانید تعداد زیادی از این برنامه ها را مشاهده کنید. ما در این آموزش از برنامه Fake GPS Location by Lexa استفاده می کنیم.

 ایجاد لوکیشن فیک GPS با گوشی های اندروید

دانلود-و-نصب-برنامه-جاسوسی

پس از نصب برنامه، صفحه برنامه را به سمت راست بکشانید. در این بخش از شما درخواست می شود که به گزینه های توسعه دهنده و یا Developer گوشی تان دسترسی پیدا کرده و آنها را برای استفاده برنامه لوکیشن فیک تنظیم و آماده کنید.

  • گام دوم: فعال سازی گزینه های Developers

برای فعال کردن گزینه های Developer می بایست به صفحه About گوشی خود بروید و به دنبال صفحه اطلاعات نرم افزاری گوشی بگردید. برای این منظور می بایست 7 بار بر روی شماره ساخت یا همان Build number  گوشی تپ کنید.

فعال-سازی-گزینه-های-Developers

فعال-سازی-گزینه-های-Developers

پس از آنکه هفتمین ضربه را بر روی Build number  وارد کردید، منوی جدیدی با نام  “Developers options” در بخش تنظیمات گوشی ظاهر خواهد شد.  مکان قرار گرفتن منوی جدید بسته به مدل و برند گوشی متفاوت خواهد بود اما بهتر است که در پایینی ترین بخش منو به دنبال آن بگردید.

  • گام سوم: برنامه لوکیشن فیک را تنظیم کنید.

پس از فعال کردن گزینه  “Developers options” به دنبال گزینه “Mock location app” در منو بگردید و بر روی آن تپ کنید تا بتوانید نام برنامه Lexa’s Free GPS  را پیدا کنید. پس از مشاهده نام برنامه در لیست برنامه ها بر روی آن تپ کنید و در ادامه می توانید از مزایای استفاده از این برنامه بهره مند شوید.

تنظیم-برنامه-لوکیشن-فیک

تنظیم-برنامه-لوکیشن-فیک

  • گام چهارم: مد و حالت لوکیشن GPS-only را فعال کنید.

 گوشی های هوشمند امروزه با استفاده از کلی سرویس و سنسور مکان کاربران خود را پیدا می کنند. این کار برای آن است که دقت در نمایش مکان کاربر بیشتر و بهتر شود. گوشی ها علاوه بر GPS با استفاده از دیتای موبایل و نیز شبکه های وای فایی که گوشی به آنها متصل می شود، مکان گوشی را حدس می زنند و یا دقت حدس خود را بالاتر می برند.

فعال-کردن--مد-و-حالت-لوکیشن-GPS-only

فعال-کردن–مد-و-حالت-لوکیشن-GPS-only

حال اگر بخواهیم مکان فیکی را برای گوشی خود ایجاد کنیم، در استفاده از سرویس های تعیین مکان و لوکیشن گوشی به مشکل برخواهیم خورد. برای این منظور لازم است که با رفتن به منوی سرویس لوکیشن و مکان گوشی تنها گزینه و مد GPS-only را برای تعیین مکان گوشی تعریف کنیم تا از ایجاد تناقض و تضاد در تعریف و تشخیص لوکیشن گوشی جلوگیری کنیم. در تصویر زیر می توانید روندی از تنظیم GPS-only را بر روی گوشی اندرویدی ببینید.

  • گام پنجم و آخر: تغییر دستی لوکیشن و ایجاد لوکیشن فیک

 خوب تا به این جای کار مهم ترین تنظیمات را انجام داده اید و تنها کاری که باید انجام دهیم این است که به برنامه Fake GPS  که آن را در گام 1دانلود کرده ایم، برگردید. پس از اجرای برنامه می توانید لوکیشن فیک و مطلوب خود را بر روی نقشه انتخاب کرده و با تپ کردن روی آیکون پخش سبزرنگی blank که در گوشه سمت راست و پایین صفحه نقشه می بینید، کار را به خاتمه برسانید.

تغییر-دستی-لوکیشن-و-ایجاد-لوکیشن-فیک

تغییر-دستی-لوکیشن-و-ایجاد-لوکیشن-فیک

برای آزمایش کردن لوکیشن فیک خود برنامه گوگل مپ را باز کنید و ببینید که گوگل مپ مکان شما را روی نقشه هزاران کیبومتر دورتر از جایی که در آن قرار گرفته اید نشان می دهد و به این ترتیب می توانید در آن واحد در دو نقظه دور از هم باشید.

اگر چنانچه احتیاج به مشاوره و راهنمایی بیشتر در این زمینه داشتید می توانید با کارشناسان تعمیرات موبایل ما ارتباط برقرار نمایید.

مطالب مرتبط