اخبار فناوری

گوشی Vivo V5 Plus  گوشی با دو دوربین سلفی…

blank

گوشی بسیار قدرتمند تر از  Vivo V5  با دو دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی!

Vivo V5 Plus به زودی در بازار هند عرضه خواهد شد. شرکت در تیزری رسمی اعلام کرده است که قصد دارد در ۲۳ ژانویه  مصادف با ۳ بهمن ماه این گوشی را در هند ارایه خواهد کرد. اگر به عکس این گوشی نگاهی بیندازید میبینید که این گوشی دارای دو دوربین سلفی است. گوشی همچنین دارای دو شوتر در دوربین جلو می باشد.

Vivo V5 Plus اولین گوشی نیست که با دو وربین سلفی به بازار موبایل ارایه می شود.دو برند LG  و LENOVO   گوشی هایی با دو دوربین سلفی معرفی و ارایه کرده اند. لنوو این گوشی را در شهریور ماه سال ۱۳۹۴ معرفی کرد. نام این گوشی لنوو Lenovo S1  بود که با دو دوربین جلو که یکی از آنها ۸ مگاپیکسلی و دیگری ۲ مگاپیکسلی است ، طراحی شده بود. از طرف دیگر برند LG  گوشی LG V10 را با دو دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی روانه بازار ساخت. یکی از این دوربین ها لنز ۸۰ درجه ای و دیگری دوربین زاویه باز (۱۲۰ درجه ای) است.اینها را گفتیم که بدانید Vivo V5 Plus اولین گوشی با دو دوربین سلفی نیست اما دارای ویژگی هایی قدرتمند تر از دو گوشی نام برده شده است. Vivo V5 Plus دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی، RAM 4 گیگابایتی و باطری گوشی موبایل ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است. چیپ ست به کار رفته در این گوشی هشت هسته ای . ۱٫۵ گیگاهرتزی است. دوربین پشت آن ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن ۲۰ مگاپیکسل است.به نظر شرکت این گوشی را برای کاربردهای سلفی حرفه ای طراحی و روانه بازار می سازد.

Vivo V5 Plus در طراحی و مشخصات فنی بسیار قوی تر و کاراتر از Vivo V5  طراحی شده است. Vivo V5 Plus یک گوشی حد متوسط است که دارای صفحه نمایش فول اچ دی است . اگر در مورد مشخصات گوشی Vivo V5 Plus اطلاعات جدیدی به بیرون درز کرد شما را از آن مطلع خواهیم ساخت.

مطالب مرتبط