اخبار فناوری

گوشی جدید سونی، دوقلوی Xperia XA است؟!

blank

خبرهایی از گوشی جدید سونی Xperia XA به بیرون درز کرده است!

نگاه سونی به بازار گوشی موبایل به گونه ای نیست که مایل باشد تنها موبایل ها و گوشی های لوکس و یا رده بالا را تولید و عرضه نماید. سونی طوری نگاه خود را به بازار تنظیم کرده است که گوشی های رده متوسط را نیز تولید و روانه بازار سازد. یکی از این گوشی هی رده میانی که بسیار زیاد هم مورد توجه و استقبال کاربران گوشی های هوشمند قرار گرفته است گوشی های Xperia سونی هستند.خط تولید جدیدترین گوشی Xperia  رده متوسط سونی که با نام Xperia XA  عجین شده است در اواسط بهمن  ماه امسال به راه خواهد افتاد. اگر چه سونی در کنفرانس موبایل امسال که با نام CES برگزار شد،حضور داشت اما در این کنفرانس هیچ محصول تازه ای را معرفی نکرد. به نظر می رسد سونی تمام گوشی های پرچم دار و جدید خود را برای معرفی در MWC سال ۲۰۱۷ نگه داشته است. این رویداد تکنولوژی نیز در اواخر فوریه مصادف با اواسط اسفند ماه برگزار خواهد شد.

یکی از این گوشی هایی که در ماه آینده رونمایی خواهد شد گوشی دوقلوی  Xperia XA خواهد بود.این اولین باری  نیست که در مورد این گوشی صحبت به میان می آید. اولین خبرها در مورد رندر اولیه این گوشی به بیرون درز کرده است.

 امروز مجموعه ای از رندرهای گوشی های مشابه با Xperia XA به بیرون درز کرد. در این رندرها، مشخص شد که این گوشی دارای USB  تایپ C، جک صدای ۳٫۵ میلیمتری و  جای انداختن بند محبوب می باشد.

طراحی این گوشی تنها مقداری تغییر کرده است . تمام این گوشی ها از مدل طراحی یکسانی پیروی می کنند . این مطلبی بود که در کنگره  جهانی موبایل در سال گذشته گفته شد.

متاسفانه، دقیقا نمی دانیم که  دوقلوی Xperia شبیه به کدام یک از گوشی های سونی خواهد بود! اما به نظر می رسد این گوشی ، موبایلی از خانواده سامسونگ است که تا کنون معرفی نشده است  و اولین بار است که معرفی می گردد.

مطالب مرتبط