اخبار فناوری

گلکسی نوت ۸ ارزانتر از ۱۰۰۰ دلار!

گلکسی نوت ۸ ارزانتر از ۱۰۰۰ دلار!

آیا سامسونگ نسخه ی ارزان تری از گلکسی نوت ۸ را ارائه خواهد داد؟ آیا نوت محبوب سامسونگ نسخه ای با اندازه رم ۴GB خواهد داشت؟

سامسونگ نوت محبوب خود را پس از کلی انتظار کاربران، برای فروش گوشی سامسونگ خود به بازار معرفی کرد. این دستگاه خارق العاده، حدود ۱۰۰۰ دلار قیمت دارد که برای بسیاری از افراد علاقه مند به محصولات سامسونگ، قیمت بسیار بالایی است. سامسونگ نیز به این دسته از مشتریان خود توجه کرده است و شایعاتی مبنی بر عرضه ی نسخه ای جدید از Galaxy Note 8 وجود دارد . این نسخه ی ارزان قیمت تر از Note 8، اورجینال است و در آن تنها اندازه ی RAM برابر با ۴GB است و مابقی مشخصات گوشی مانند نسخه ی اورجینال گلکسی نوت ۸ است.این نسخه از نوت ۸ قیمتی پایین تر از ۱۰۰۰ دلار خواهد داشت و سهم بازار کم درآمدتر را نیز برای خرید آن ترغیب خواهد کرد.

این نسخه از نوت ۸ که قرار است با رم ۴ گیگابایتی عرضه شود، توسط آژانس  TENAA ی چین مورد تایید قرار گرفته است. در کنار نسخه ی با رم ۴ گیگابایتی، نسخه ی دیگری برای عرضه در کره ی جنوبی در نظر گرفته شده که دارای ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و  ۸ گیگابایت رم است.

اگر شما نیز با دیدن این گوشی به آن علاقه مند شده اید و دوست دارید گلکسی نوت ۸ را به عنوان گوشی و نوت بعدی خود داشته باشید اما قیمت بسیار بالای آن مانع شما می شود، می توانید تا ارائه ی نسخه ی با رم ۴ گیگابایتی آن دست نگه دارید و پس از عرضه این نسخه به بازار برای تهیه ی آن اقدام نمایید.

اگر چه این خبرها برای افراد کم درآمد تر خوشحال کننده است اما سامسونگ هنوز این خبرها را برای ارائه ی این نسخه از گلکسی نوت ۸ ارزان تر، تایید نکرده است. ارائه ی نسخه ی ارزان تر نوت ۸ در آمریکا ممکن نیست.  این نسخه از گلکسی نوت ۸ که ابتدا در چین ارائه می شود، قیمتی در حدود ۸۰۰ تا ۸۵۰ دلار خواهد داشت.

مطالب مرتبط