اخبار فناوری

Galaxy A3 آماده ارایه به بازار

blank

GalaxyA3 گواهینامه بلوتوث را دریافت کرد.

آنچه تا امروز معلوم شده  ، تلاش سامسونگ روی گوشی های نسل سوم  Galaxy A3 است.نام این گوشی GalaxyA3 است. Galaxy A3 قرار است در سال ۲۰۱۷ روانه بازار شود.Galaxy A3 هم اکنون بر روی پایگاه داده بر خط GFXBench  بارگذاری شده است.کشور تست برای Galaxy A3  نیز هند است.

Galaxy A3 تا کنون منتظر دریافت گواهینامه برای بلوتوث بوده است و این به آن معنی است که کره جنوبی آخرین جایی است که گواهینامه ها را برای ارایه گوشی موبایل هوشمند صادر می کند. تاییدیه نهایی برای ارایه GalaxyA3 به بازار توسط FCC صورت می گیرد.پس از تایید ، گوشی در فروشگاه ها عرضه خواهد شد.

ویژگی های گوشی GalaxyA3

هرچند نگاه به اسناد بلوتوث در مورد گوشی ، نکته جدیدی را نشان نداد.اما خبرهای درز کرده اخیر در مورد ساختار و ویژگی های گوشی GalaxyA3 حاکی از آن آن است که گوشی دارای یک صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی  است.پردازنده گوشی یک پردازنده هشت هسته ای . ۱٫۵ گیگاهرتزی  Qualcomm  است. RAM گوشی ۲ گیگا بایتی و قابلیت فلش مموری ۸ گیگابایتی دارد.دوربین گوشی ۱۳ مگاپیکسل و دوربین سلفی آن ۸  MP  و سرشار از انواع سنسور های داخلی است. از جمله این سنسورها می توان به گام شمار و فشارسنج اشاره کرد.

سیستم عامکل این گوشی نیز Android 6.0.1 Marshmallow خواهد بود .احتمالا سیستم عامل به Android 7.0 Nougat قابلیت ارتقا خواهد داشت.

همچنین شما می توانید برای خرید و فروش قطعات موبایل نیز به کارشناسان ما در کوک موبایل با شماره 02167319 تماس گرفته و از مشاوره ی آنها بهره ببرید.

مطالب مرتبط