اخبار فناوری

کم شدن فروش اپل آیفون 11

کم شدن فروش اپل آیفون 11

با وجود ثبت رکورد درآمدی برای سه ماه آوریل تا ژوئن، اخیرا فروش آیفون اپل خیلی خوب نبوده است. ورود آیفون های جدید در ماه سپتامبر به ناچار به بهبود اوضاع کمک می کند اما بر اساس گزارش DigiTimes، تامین کنندگان آیفون 11 سفارش کمتری از این شرکت داشته اند.

فروش آیفون های 2019 اپل احتمالا از مدل های سال گذشته فراتر نخواهد رفت

در گزارش امروز با استناد به «اینداستری سورس»، آمده است كه آهنگ سفارش پانل های لمسی و سایر قطعات آیفون تاكنون «ضعیف بوده است». اپل در حال حاضر مشغول تولید انبوه است اما «سفارش پایین» در نهایت نشان می دهد و پیش بینی شرکت هم این است که فروش آیفون های 11 همتراز و یا کمتر از فروش آیفون های XS و XR باشد.

اخیراً بلومبرگ از وضعیت مشابهی خبر داده است. طبق گفته مارک گورمن، اپل سفارش اولیه 75 میلیونی برای دستگاه های اپل 11 ، اپل 11 مکس و اپل 11 آر داده است. این رقم تقریباً مشابه سال قبل است و نشان می دهد اپل سیاست فروش سالانه همسطح را در پیش گرفته است. اما اگر همه چیز مطابق برنامه ریزی پیش برود، به لطف عملکرد بهتر فروش محصولات پوشیدنی، آی پد، و مک، درآمد کلی افزایش می یابد.

جهت اطلاعات بیشتر از پشتیبانی آیفون 11 از مداد اپل اینجا کلیک کنید.

blank

اپل اغلب زنجیره تأمین خود را تا حد ممکن متنوع می کند اما امسال با توجه به جنگ تجاری فعلی بین ایالات متحده و چین انتظار می رود همه چیز به اتفاقات بعدی موکول شود. به همین دلیل، گزارش های اخیر تضمینی نمی دهند که سفارشات واقعا کمتر شده اند. این هم باد بگوییم که با توجه به این پیش بینی که آیفون 11 تغییرات اساسی ایجاد نخواهد کرد، هیچ دلیلی مبنی بر افزایش ناگهانی تقاضا وجود ندارد.

انتظار می رود که سری iphone 11 در اوایل ماه سپتامبر در کنار اپل واچ سری 5 و آیپد 10.2 اینچی به بازار عرضه شود. گفته می شود پیش سفارش این محصول در روز جمعه، 20 سپتامبر شروع شود.

مطالب مرتبط