اخبار فناوری

کاهش مصرف باتری ساعت های هوشمند قدیمی

باتری ساعت های هوشمند قدیمی

شرکت فسیل تولید کننده ساعت های هوشمند وعده داده است که حالت های جدید مدیریت و کاهش مصرف باتری را به ساعت هوشمند قدیمی Gen اضافه کند. فسیل پیشتر این ساعت های جدید Fossil Gen 5 را معرفی کرد و یکی از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه های پوشیدنی، حالت اختصاصی مدیریت و کاهش مصرف باتری است. از آنجا که گوگل چنین ویژگی ای را در سیستم عامل Wear، به طور پیش فرض ارائه نمی دهد، فسیل چهار حالت باتری را طراحی کرد که به کاربران در مدیریت و کاهش مصرف باتری ساعت هوشمندشان، آزادی بیشتری می دهد.

این چهار حالت صرفه جویی در باتری Extended Battery، Daily، Custom و Time Only فقط در ساعت هوشمند جدید Fossil Gen 5 موجود هستند اما اگر اخیرا نسل قبلی ساعت هوشمند فسیل را خریداری کرده اید، پس شانس با شما همراه است.

طبق گزارش وب سایت دریود لایف، فسیل به تازگی از طریق توئیت تایید کرده است که حالت های مدیریت و کاهش مصرف باتری از طریق به روزرسانی نرم افزاری در اواخر سال جاری به نسل های قبلی اضافه می شود. این احتمالا به صورت تدریجی و مرحله ای خواهد بود، بنابراین همه ساعت های هوشمند قدیمی فسیل به صورت همزمان بروز رسانی نمی شوند، بلکه می توانیم انتظار داشته باشیم تا پایان سال دسته ای از آنها و یا دست کم همه آنها، این بروز رسانی را دریافت کنند.

ساعت هوشمند TicWatch حالت های مدیریت و کاهش مصرف باتری مشابهی را ارائه می دهد، اما واقعیت این است که آنها به جای داشتن تنها یک نمایشگر، دارای دو نمایشگر هستند، در حالی که حالت های مدیریت و کاهش مصرف باتری اختصاصی فسیل صرفا نرم افزاری هستند. در هر صورت، اگر عاشق ساعت هوشمند فسیل نسل قبلی خود هستید، صبر کنید و ساعت خود را ارتقاء ندهید چرا که این ویژگی جدید به زودی به این ساعت هوشمند اضافه خواهد شد.

مطالب مرتبط