اخبار فناوری

بروزرسانی دوربین حالت شب در گلکسی S9

بروزرسانی دوربین حالت شب

به روزرسانی دوربین حالت شب جدید سامسونگ در گوشی های گلکسی S9 و S9 پلاس در بسیاری از نقاط جهان شروع شده است، اما حامل های آمریکایی نمی توانند به سرعت از این ارتقاء استفاده کنند. دو ماه پس از آنکه سامسونگ به روزرسانی حالت شب را برای برخی از واحدهای گلکسی S9 و S9 پلاس شروع کرد، ورایزون تصمیم گرفته است که این ویژگی جدید را نیز در دسترس مشتریان خود قرار دهد.

ورایزون به اولین شرکت آمریکایی تبدیل شده است که بروزرسانی حالت شب را برای گلکسی Note 9 منتشر کرد. این نرم افزار با مدل ساخت N960USQU2CSGA اواخر هفته گذشته شروع به کار کرد و به همراه یک حالت شب اختصاصی برای دوربین، ویژگی بارکد خوان QR و پچ امنیتی ژوئیه 2019 منتشر شد.

ورایزون قبلا تأیید کرده است که گلکسی S9 و S9+ در حال حاضر به روزرسانی های جدید را دریافت می کنند، اما در مورد دستیابی به حالت شبانه چیزی ذکر نکرده است. با این حال، به گزارش وب سایت دریود لایف، بسیاری از کاربران ادعا می کنند بعد از بروزرسانی، این ویژگی دوربین جدید را مشاهده خواهند کرد.

علاوه بر پچ امنیتی ماه ژوئیه واین حالت  جدید، بروزرسانی، نیز باید شامل بارکد خوان QR برای اشتراک وای فای باشد که به کاربران امکان می دهد بدون نیاز به باز کردن Bixby Vision یا Google Lens، بارکدهای QR را بخوانند.

پیشتر حالت شب دستی، جای نرم افزار بهینه ساز صحنه Bright Night (روشن کردن فضای تاریک) را گرفته است، که هنگام عکس گرفتن در فضاهای با نور کم، نتایج خوبی ارائه نمی دهد. این حالت اختصاصی نیز در گوشی های سری گلکسی S10 و Note 9 ارائه می شود، بنابراین اگر شما صاحب یکی از پرچمداران سامسونگ هستید، مطمئنا یک گوشی با عملکرد دوربین خوب خواهید داشت که تا بحال نداشته اید.

گلکسی Note 9 و S9 به لطف این واقعیت که این گوشی ها از همان سنسورهای دوربین اصلی استفاده می کنند از نظر کیفیت عکس با تصاویر گرفته شده با استفاده از حالت شب در گلکسی S10 که از بهترین های گوشی سامسونگ است، برابری می کند.

مطالب مرتبط