راهنمای خرید

پیگیری فعالیت های روزمره با برنامه Activity

blank

پیگیری فعالیت های روزمره با برنامه Activity به صورت تصویری و کامل در این مقاله بررسی می شود.

برنامه Activity blank به کاربر کمک می کند تا با استفاده از اپل واچ خود، تمامی فعالیت های بدنی روزمره خود را پایش کرده و او را تشویق می کند که به اهداف تناسب اندامی خود برسد. این برنامه چگونگی استایل ایستادن، میزان جنبش و فعالیت بدنی و زمان دقیق تمرینات ورزشی را به کاربر نمایش می دهد. سه حلقه رنگی بر روی برنامه، پیشرفت وظیفه خلاصه سازی و نمایش نمودارهای پیشرفتی کاربر را بر عهده دارند. هدف نهایی این برنامه این است که به کاربر کمک کند تا کمتر بنشیند، بیشتر حرکت کند و روزانه با تکمیل هر یک از حلقه ها به میزان درستی تمرین ورزشی کند. برنامه Activity بر روی آیفون نیز نصب شده است و به کاربر کمک می کند تا تاریخچه ای ظولانی از اقدامات و فعالیت های بدنی خود را نگه دارد.

پیگیری فعالیت های روزمره با برنامه Activity: مراحل

blankهشدار: اپل واچ یک دستگاه پزشکی نیست و نمی تواند جایگزین توصیه ها و پایش های پزشکی لازم برای شما باشد.

  • شروع کار با برنامه Activity اپل واچ

زمانی که برای اولین بار ساعت اپل خود را تنظیم می کنید و به اصطلاح ساعت را راه اندازی می کنید، از شما خواسته می شود که برنامه Activity را پیکربندی کنید. چنانچه دوست ندارید زمان راه اندازی اولیه ساعت، پیکربندی برنامه ها را انجام دهید، می توانید این کار را تا اولین اجرای برنامه به تعویق بیندازید. پس از اولین اجرا کردن برنامه نیز می توان پیکر بندی برنامه Activity را انجام داد، برای این منظور می بایست گام های زیر را طی نمایید:

  • گام اول: برنامه Activity را که با آیکون  blank  بر روی اپل واچ نمایش داده می شود، بر روی ساعت اپل خود باز کنید
  • گام دوم: صفحه را به سمت چپ جاروب کنید تا توضیحات مرتبط با حرکت (Move)، ورزش (Exercise) و ایستادن (Stand)، را بخوانید و در ادامه بر روی گزینه Get Started ضربه بزنید.
  • گام سوم: با استفاده از تاج دیجیتال جنسیت، سن، قد، وزن و دیگر اطلاعات لازم برای تکمیل شدن پروفایلتان را وارد کنید.
  • گام چهارم: سطح فعالیت مورد نظر خود را انتخاب کرده و پس از آن فعالیت بدنی خود را آغاز سازید.
  • بررسی و نظارت بر روند پیشرفت ورزشی

برنامه Activity را که با آیکون  blank  بر روی اپل واچ نمایش داده می شود، بر روی ساعت اپل خود باز کنید تا نحوه پیشرفتتان در بخش ورزشی و فعالیت بدنی را پایش کنید. بر روی آیکون برنامه Activity سه تا حلقه دیده می شود که هر یک از آنها دارای معنی خاصی است.

پیگیری فعالیت های روزمره با برنامه Activity

بررسی-و-نظارت-بر-روند-پیشرفت-ورزشی

در تصویر بالا می توانید نمایشی از برنامه  Activity را ببینید که بر روی یکی سه حلقه رنگی و بر روی دیگری دکمه Get Started قرار دارد.

  • حلقه قرمز نمایش دهنده میزان کالری فعالی است که شما در طی فعالیت بدنی خود سوزانده اید.
  • حلقه سبز نمایش دهنده تعداد دقایقی است که شما در طی آن فعالیت بدنی فعال داشته اید.
  • حلقه آبی نشان می دهد که چند بار در روز به مدت حداقل یک دقیقه در ساعت، فعالیت بدنی به همراه کالری سوزی داشته اید.
معنای-هر-حلقه-در-برنامه-Activity

معنای-هر-حلقه-در-برنامه-Activity

در تصویر بالا می توانید صفحه برنامه  Activity را ببینید که شامل حلقه های حرکت، تمرین و ایستادن است.
چنانچه در پروفایل خود مشخص کرده باشید که از صندلی چرخدار استفاده می کنید، حلقه ی آبی به حلقه رول تبدیل می شود و نشان می دهد که ویلچیر شما چند بار در روز به مدت حداقل یک دقیقه در ساعت به حرکت در آمده است.

برای مشاهده مجموعه فعالیت های خود تا به امروز، می توانید تاج دیجیتالی اپل واچ را بچرخانید – برای مشاهده پیشرفت های کسب شده در زمینه فعالیت بدنی و تناسب اندام و نیز تماشای نمودارها، مراحل کل،  فاصله میان هدف گذاری ها و نیل به اهداف و نیز تمرینات صفحه را به پایین اسکرول کنید.

حلقه هایی که دارای همپوشانی هستند، به این معنی اند که شما از هدف گذاری خود فراتر رفته اید. برای مشاهده خلاصه فعالیت های هفتگی و یا تغییر در هدف گذاری هایتان صفحه نمایش را محکم فشار دهید.

  • بررسی و پایش تاریخچه فعالیت های بدنی و تنظیم هدف ورزشی

برای این منظور می بایست گام های زیر را طی نمایید:

  • گام اول: برنامه Activity را بر روی iPhone خود باز کنید.
  • گام دوم: تاریخی دلخواه را بر روی تقویم تپ کنید تا مبدا زمانی برنامه بر روی آن روز قرار بگیرد.
  • گام سوم: برای مشاهده جوایزی که در راستای انجام یکی از چالش های ورزشی کسب کرده اید؛  از روزی که در گام دوم تنظیم کرده اید بر روی صفحه نمایش داده می شود. برای دیدن تمامی جوایز صفحه را به پایین اسکرول کنید و در نهایت برای مشاهده تمامی جزئیات مرتبط با هر جایزه بر روی آن جایزه خاص تپ کنید.
بررسی-و-پایش-تاریخچه-فعالیت-های-بدنی-و-تنظیم-هدف-ورزشی

بررسی-و-پایش-تاریخچه-فعالیت-های-بدنی-و-تنظیم-هدف-ورزشی

برای مشاهده تمامی جوایز خود، از جمله جوایزی که طی مسابقه های ورزشی و چالش ها کسب کرده اید و نیز جوایزی که آنها را به خاطر طی کردن یک هدف برنامه ریزی شده به دست آورده اید، بر روی گزینه Awards تپ کنید. شما همچنین می توانید با استفاده از این برنامه با جمعی از دوستان خود چالش ورزشی و تناسب اندامی را به راه بیندازید و توفیق هر یک از اعضای حاضر در چالش را با استفاده از این برنامه ببینید. برای اشتراک گذاری جوایز با دوستان، بر روی آیکون اشتراک گذاری که در بخش بالایی و سمت راست تصویر بالا می بینید، تپ نمایید.

  • تنظیم هدف ورزشی 

برای این منظور می بایست گام های زیر را طی نمایید:

گام اول: برنامه Activity را که با آیکون  blank  بر روی اپل واچ نمایش داده می شود، بر روی ساعت اپل خود باز کنید.

گام دوم: صفحه نمایش را محکم فشار داده و در ادامه بر روی گزینه  Change Move Goal ضربه بزنید.

تنظیم-هدف-ورزشی 

تنظیم-هدف-ورزشی

در تصویر بالا می بینید که صفحه برنامه Activity به همراه نشانگر کلید خلاصه هفتگی از فعالیت بدنی و نیز دکمه Change Goal Go نمایش داده شده است.
ساعت اپل، هر دوشنبه کاربر را در مورد دستاوردهای هفته گذشته مطلع می سازد و کاربر ساعت هوشمند اپل می تواند اهداف ورزشی روزانه خود را برای هفته آینده تنظیم کند. اپل واچ همچنین بر اساس عملکردهای قبلی کاربر، برخی از پیشنهادات کارای خود را برای  کمک به کاربر در رسیدن به اهداف روزانه و هفتگی در امر ورزش و تناسب اندام ارائه می دهد.

  • کنترل یادآوری های برنامه Activity

یادآوری های برنامه Activity به کاربر کمک می کنند تا با رسیدن به اهداف ورزشی و تناسب اندامی خود، از موفقیت در انجام چالش ها آگاه شود. ساعت اپل همچنین به کاربران خود این امکان را می دهد که در صورت رد و منقضی شدن زمان رسیدن به اهداف ورزشی خود از وضعیت پیش آمده مطلع شوند. برای انتخاب یادآوری ها و هشدارهایی که دوست دارید آنها را بر روی صفحه هشدارهای برنامه  Activity مشاهده کنید، لازم است که مراحل زیر را دنبال کنید:

کنترل-یادآوری-های-برنامه-Activity

کنترل-یادآوری-های-برنامه-Activity

  • گام اول: برنامه Apple Watch را بر روی آیفون خود باز کنید.
  • گام دوم: بر روی گزینه My Watch ضربه زده و  در ادامه بر روی Activity تپ کنید.

در تصویر بالا می توانید صفحه Activity را بر روی برنامه Apple Watch و بر روی گوشی آیفون ببینید. این صفحه جایی است که در آن  میتوانید اعلام کنید که دوست دارید کدام اعلان ها را بر روی اپل واچ و گوشی دریافت کنید و به طور کلی هشدارهای مرتبط با برنامه Activity را سفارشی سازی کنید.

  • تعلیق مربی گری اپل واچ در یک روز تعطیل

برای خاموش کردن یادآوری های مرتبط با برنامه Activity در یک روز تعطیل،  لازم است این مراحل را دنبال کنید:

  • گام اول: برنامه Apple Watch را بر روی آیفون خود باز کنید.
  • گام دوم: بر روی گزینه My Watch ضربه زده و در ادامه بر روی Activity تپ کنید.
  • گام سوم: گزینه Daily Coaching را خاموش کنید.

مطالب مرتبط