اخبار فناوری

پشتیبانی آیفون 11 از مداد اپل

پشتیبانی آیفون 11

آیفون 11 اپل (یا آیفون XI) ظاهرا با یک ویژگی جدید و جالب توجه روبرو خواهد شد. به گفته تحلیلگران در موسسه سیتی سرچ، آیفون بعدی از مداد اپل پشتیبانی خواهد کرد.

از زمان اولین نسخه اصلی مداد اپل، این قلم فقط با iPads کار می کرده است. اگر این گفته درست باشد، می تواند یک تغییر عظیم در فلسفه اپل باشد. و این یک «اگر» بزرگ است. تحلیلگران موسسه سیتی سرچ معمولا روی سرمایه های هر شرکت خاص تمرکز می کنند و ویژگی های محصولات آینده آن را پیش بینی نمی کنند، بنابراین سابقه ای از آنها وجود ندارد که بتوانیم این اطلاعات را بررسی کنیم و ببینیم روی گفته آنها چقدر می توان حساب باز کرد.

گذشته از پشتیبانی از قلم، گزارش موسسه سیتی چیزهای زیادی که در گذشته در مورد خانواده آیفون 11 شنیده ایم را تکرار می کند. آنها گفته بودند که این گوشی دارای صفحه نمایش های مشابه با مدل های گران قیمت موجود آیفون XS، XS Max و XR، با باتری های بزرگتر و سه دوربین عقب هستند. دوربین جلو با وضوح 10 مگاپیکسل، در حالی که دوربین عقب آن 14 مگاپیکسل است.

سیتی پیش بینی می کند که اپل امسال ساختار قیمت گذاری را تغییر ندهد، در حالی که قیمت نهایی آیفون XS از 999 دلار شروع خواهد شد، آیفون XS Max با قیمت 1.099 دلار به بالا و گوشی های قبلی این مدل یعنی XR با 749 دلار در بازار به فروش خواهند رسید.

چند شایعه در سال گذشته نشان داد که iPhone XS و XS Max اولین گوشی های هوشمند اپل هستند که از قلم پشتیبانی می کنند، اما این اتفاق نیفتاده است. آیا امسال شرایط فرق می کند و شانس بهتری وجود دارد؟

شما چی فکر می کنید؟ آیا در آیفون از قلم استفاده می کنید؟ حتی اگر استفاده کنید، آیا خرید اضافی محسوب می شود؟

مطالب مرتبط