اخبار فناوری

 ویندوز ۱۰ موبایل  برای کار راحت تر می شود…

blank

خاصیت دوستی با کاربران به ویندوز ۱۰ موبایل افزوده شد…

 برنامه ی کاربردی جدیدی برای افزودن خاصیت ارتباط با کاربران به ویندوز ۱۰ موبایل افزوده شده است. نام این برنامه کاربردی Reset App  (برنامه باز نشانی ) است. از آنجا که کاربران بسیاری هنگام کار با ویندوز ۱۰ موبایل به مشکلاتی از قبیل پاک کردن  و نصب مجدد ویندوز بر میخورند، این برنامه برای حل این مشکل  توسعه یافته است.

 گروهی از کاربران ایتالیایی به نام Aggiornamenti Lumia  اذعان کرده اند که این برنامه تا چند هفته ی دیگر و در اوایل سالجدید میلادی معرفی خواهد شد و به کار بسته می شود. این برنامه به صورت یکی از گزینه های اضافه شده در بخش تنظیملت ویندوز خواهد بود و کاربران از مسیر تنظیمات ویندوز می توانن به این برنامه دسترسی داشته باشند.

خاصیت ایجاد شده و ویژگی هایی که این برنامه کاربردی به ویندوز می دهد بسیار شبیه به برنامه ی “Clear Cache”  در اندروید است . با استفاده از این برنامه می توانید  اطلاعات  کش شده برای هر برنامه کاربردی را پاک کنید . در نتیجه با استفاده از نرم افزار کاربردی “بازنشانی برنامه ها”  می توانید کش برنامه های کاربردی مورد استفاده در ویندوز موبایل را پاک کنید و فضای حافظه را برای استفاده بیشتر خالی کنید.

 اگر شما می خواهید زودتر از موعد ارایه این برنامه به بازار آن را دریافت کنید باید در سایت مایکروسافت ثبت نام کنید .سپس در برنامه ی Insider مایکروسافت ثبت نام کرده و مراجل زیر را به سادگی دنبال کنید تا بتوانید برنامه را دریافت کنید.:

  1. ابتدا برنامه ی Insider  را از Microsoft Store  دانلود کنید.
  2. برنامه را اجرا کنید و با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود در مایکروسافت به آن وارد شوید.
  3. یکی از گزینه های  کند-سریع را بسته به سرعت حرکت دستتان انتخاب کنید.رینگرهای سریع برنامه را سریعتر دریافت می کنند اما نسخه ای که دریافت می کنند پایایی لازم را نخواهد داشت.
  4. بعد از انجام مراحل بالا به مسیر زیر بروید :

“Settings” > “Phone Update” > “Check for Updates” 

حال می توانید جدیدترین نسخه برای ویندوز ۱۰ روی موبایل را دیده و آن را دانلود نمایید.

همچنین شما می توانید برای خرید گوشی موبایل و یا هر سوالی که در این زمینه در ذهن تان پیش می آید با شماره 02167319 تماس بگیرید تا کارشناسان کوک موبایل به شما کمک کنند.

مطالب مرتبط