اخبار فناوری

هو آوی Mate 9 تا دو هفته دیگر در بازار

blank

هوآوی قرار است گوشی مدل mate 9 خود را در تاریخ ۱۳ آبان ماه و کمتر از دو هفته ی دیگر معرفی نماید و دوستداران این برند بی صبرانه منتظر دیدن مدل جدیدی از این گوشی هستند.

از آنجا که مدل های قدیمی توانسته بود بسیاری از نیازهای کاربران را حدس زده و آنها را برطرف سازد ،انتظار می رود بازار پذیرای مدل جدید  گوشی از برند شرکتی هوآوی باشد.Evan Blass  منبع آگاه درباره رنگ جدید هوآوی میت ۹ گفته  رنگ مدل جدید این گوشی از صورتی  رز گلد تیره تر است و تصویری ازنسخه ی منهتن صفحه تخت است( مدل جدید لانگ ایسلند و خمیده دو گانه خواهد بود).

در طراحی جدید برخی از مشکلات نسخه قبلی مرتفع گردیده که از آن جمله می توان به تغییر جایگاه قرار گرفتن لنز دوربین به جای بالای گوشی در کناره های آن اشاره نمود.

به کار گیری  توانایی های شرکت لایکا برند برای ایجاد گوشی دو دوربینه در برند هوآوی نیز مشهود است. نکته قابل تامل دیگر در طراحی های سخت افزار گوشی Huawei Mate 9 قرار دادن  پورت USB 3 در پایین گوشی است که این مورد هم در گوشی جدید طراحی و تست شده است. بالای فبلت هم یک جک هدفون ۳٫۵ میلیمتری عالی و بی نقص کار گذاشته شده است. سوراخ دیگر در پایین فبلت به ظاهر می بایست میکروفن دومی  برای میکروفن اول فبلت که بالای دوربین و در پشت گوشی قرار دارد باشد. البته هنوز راز این سوراخ جدید در فبلت Mate 9  کشف نشده است.

مهمترین مشخصه اضافه شده به فبلت جدید هوآوی را می توان استفاده از چیپ ست kirin 960  و صفحه نمایش فول HD شش اینچی  دانست . تمام آنچه  را که تا امروز از فبلت Mate 9  در خبرگزاری ها اطلاع رسانی شده بود ،خواندید.احتمالا این گوشی تا سال جدید میلادی وارد بازارهای ایران خواهد شد.

مطالب مرتبط