اخبار فناوری

هوآوی Nova Plus  هم اکنون در بازهای کانادا و با قیمت ۳۰۰ دلارآمریکا

blank

همانطور که انتظار می رفت گوشی Nova پلاس هوآوی  که یک گوشی هوشمند اندرویدی و  رنج متوسط  بازار است در کاندا عرضه گردید.این در حالی است که تا به امروز این گوشی تنها در راجرز و مارکت فیدو موجود بوده است.

مشتریان گوشی Nova Plus  از امروز می توانند این گوشی را به قیمت ۳۰۰ دلار آمریکا و از بازارهای عرضه کننده آن در کانادا تهیه کنند.با دقت در قیمت گذاشته شده بر گوشی و نگاهی به سخت افزار و امکانات موجود در آن ، میتوان دید که قیمت بسیار عادلانه ای برای این گوشی در نظر گرفته شده است. ماه گذشته،هوآوی در نمایشگاه IFA 2016  از این گوشی پرده برداری کرده بود و امروز که هوآوی این گوشی را جعبه گشایی کرده میتوانیم  ببینیم که  نسخه اندروید به کار رفته در آن  Android  ۶٫۰٫۱  , و سیستم عامل آن Marshmallow  می باشد. حال اینکه کمپانی هوآوی چه زمانی تصمیم به آپدیت نسخه اندروید به نسخه Android 7  کند جای سوال است،اگرچه به جرات می توان گفت این گوشی  از سیستم عامل های جدید و هوشمند پشتیبانی خواهد کرد.

 امکانات سخت افزاری Nova Plus

هوآوی Nova Plus  با یک پردازنده هشت هسته ای Qualcomm Snapdragon 625  ، رم ۳ گیگیا بایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی به بازار عرضه شده است و این در حالی است که حافظه آن تا ۱۲۸ گیگا بایت قابلیت ارتقا با MicroSd ها را خواهد داشت.

صفحه نمایش Nova Plus   صفحه نمایشی تمام HD و با ابعاد ۵٫۵ اینچی و با وضوح ۱۶ مگا پیکسلی  است (P1080)  . دوربین این گوشی قابلیت ضبط فیلم ۴K را دارد و دارای IOS( تثبیت کننده تصویر نوری )  می باشد.

Nova Plus  همچنین دارای یک دوربین ۸ مگا پیکسلی برای کسانی است که به انداختن عکش های یهویی و سلفی علاقه بسیار دارند .Nova Plus  با استفاده از باطری ۳٫۳۴۰ میلی آمپری می تواندتمام نیازهای شما و انتظاراتتان از یک گوشی هوشمند در طی روز را برآورده سازد . نکته دیگر در مورد این گوشی تازه وارد قابلیت آن در استفاده از امکان شارژ سریع از طریق USB است.

شما می دانید برای استفاده بهینه از یک گوشی هوشمند باید یک گوشی خوب و قابل قبول در دست داشته باشید. پس اگر در زمینه  خرید و فروش گوشی های موبایل هر گونه سوالی در ذهن تان پیش آمد می توانید با شماره 02167319 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان کوک موبایل استفاده نمایید.

مطالب مرتبط