اخبار فناوری

همه اخبار و بیانیه های مربوط به Google I/O 2019

blank

Google I/O در روز سه شنبه ۷ ام ماه می میلادی و در حالی که مراسم کنفرانس سالانه ی توسعه دهندگان صنعت گوشی های هوشمند تا روز ۹ ام مِی ادامه دارد، یرگزار می شود. و باید گفت یک رونمایی بزرگ قرار است توسط گوگل درباره ی keynote انجام شود که حدودا ۹۰ دقیقه طول خواهد کشید.

همچنین ما انتظار زیادی داریم که خبر های تازه ای راجع به اندروید Q در مراسم رونمایی از keynote بشنویم، اگرچه این نسخه از اندروید Q  نسخه ی بتا خواهد بود ولی خب پر است از امکانات و ویژگی های جدید، و باید توجه داشت که تا با حال سابقه نداشته است که کمپانی گوگل راجع به هر کدام از رونمایی های خود تاریخ دقیق ارائه دهد که با این حال ما حدس می زنیم و البته امیدواریم که در اندروید Q  قبل از پایان سال 2019 به بازار عرضه شود.

البته باید توجه داشت که گوگل ممکن است برای رونمایی از سیستم دستیار هوشمند خود و بسیاری از نرم افزار های تولیدی خودش در مراسم های مختلفی در سال جاری میلادی خودنمایی کند. و حتی شاید بتوان گفت که ما امسال شاهد به روز رسانی هایی برای Duplex باشیم، همچنین این مسئله می تواند بسیار ما را در صرفه جویی در زمان خود یاری کند که با استفاده از Al بتوان به صورت خودکار و غیر مستقیم تماس های تلفنی  را انجام داد و همچنین از طرف شما تمام مکان هایی که مورد دلخواه شما می باشد رزرو صورت بگیرد.

باید گفت که Google I/O معمولا بر روی نرم افزار متمرکز می باشد در صورتی که امسال باید منتظر چند رونمایی سخت افزاری نیز باشیم. همچنین با توجه به سیل عظیم‌ شایعات راجع به گوشی های میان رده ی گوگل به طور مثال Pixel 3a امسال باید شاهد رونمایی از این قبیل محصولات نیز باشیم، همچنین امکان دارد در طول سخنرانی و رونمایی روز سه شنبه گوگل از Nest Hub Max نیز سخنی به میان آورد.

مطالب مرتبط