راهنمای خرید

نرم افزار شناسایی سخت افزار گوشی های اندرویدی

blank

CPU-Z یکی از نام آشناترین و بهترین نرم افزارهای موجود برای سیستم عامل ویندوز در زمینه ی شناسایی، تست و بررسی سخت افزارها می باشد!

اگر دوست دارید همه ی اطلاعات مربوط به اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی خود از جمله رزولوشن، قدرت سی پی یو، پردازنده، کرنل و غیره را بدانید پیشنهاد می دهیم اپلیکیشن کاربردی سی پی یو زد را از دست ندهید! این اپلیکیشن جزء ابزار تعمیرات نرم افزاری موبایل محسوب می شود.

شاید شما نیز از کاربرانی باشید که به بازی ای اچ دی علاقه مندید ولی با باز کردن صفحه ی دانلود آن از سایت های مختلف با چند نوع فایل دیتا و نصبی روبرو گردید که با عنوان هایی همچون برای تگرا، آدرنو، مالی و پاور وی آر برای دانلود قرار گرفته اند ولی ندانید که باید کدام مورد را دانلود نمایید ؛

در اینگونه موارد سی پی یو زد نیز می تواند به کمک شما بیاید و در بخش GPU Rendrer نوع پردازنده ی گرافیکی موبایل شما را به نمایش می گذارد تا شما بتوانید گزینه ی مناسب را مطابق با موبایلتان دریافت نمایید.

از طرفی ممکن است دوست داشته باشید گوشی های تقلبی را از اصلی تشخیص دهید این نرم افزار کاربردی نیز می تواند به شما کمک کند تا از طریق اطلاعات سخت افزاری گوشی های اصلی را تشخیص دهید!

برخی از امکانات، قابلیت ها و ویژگی های CPU-Z اندروید :

  • نمایش اطلاعات سیستم به صورت دقیق : مدل و نام تجاری، وضوح صفحه نمایش، رم، ورژن اندروید و غیره
  • نمایش اطلاعات کلی باتری : میزان شارژ، سلامتی، وضعیت، درجه حرارت و غیره
  • دارا بودن توابع قدرتمند دیگر و کاربردی همچون Online Validation،
  • بخش SOC یا همان System On Chip : نمایش اطلاعات سی پی یو،پردازش و غیره
  • قسمت Sensors (سنسورها) : برای نمایش اطلاعات کاملی از تمامی سنسورهای موبایل شما

مطالب مرتبط