اخبار فناوری

مشکل گوگل پیکسل با پوشش شبکه ای ۴G ,LTE

blank

طبق گزارشات رسیده از کاربران ،گوشی های پیشروی گوگل با مشکل اتصال به شبکه ی ۴G و LTE دست و پنجه نرم می کنند.

جدیدترین گوشی های حال حاضر Google در بازار Pixel ,Pixel  XL هستند.این دو گوشی تنها گوشی هایی هستند که فقط و فقط توسط شرکت Google طراحی و ساخته شده اند.Google با طراحی و ساخت این دو گوشی سطح توقعات خود از سخت افزار و نرم افزار و سیستم عامل اندروید نشان داد.Google با این طراحی چشم اندازی از اندروید مورد انتظارش را ارایه داد.تفاوت گوشی جدید گوگل با Nexus ها در نهادن نام Google بر محصول جدید این شرکت است.تمام اینها باعث نمی شود که مردم چشم بر کوتاهی های شرکت گوگل در طراحی و ساخت محصولاتش ببندند.

در میان ویژگی های گوشی، دوربین در بین قطعات گوشی موبایل جایگاه ویژه ای دارد.برخی از کاربران گوشی گوگل از وجود هاله ای روی دوربین هنگام گرفتن عکس شکایت کرده اند.البته گوگل تعهد داده است که این مشکل را توسط به روز رسانی نرم افزار و به زودی مرتفع خواهد کرد.

مشکل جدید دیگری که نمود کرده است و تا حد زیادی برای گوگل دردسر ساز شده است مربوط به اتصالات LTE است.تا کنون Google هیچ تایید رسمی که دلیل بر صحت این موضوع باشد نداده است.

کاربران گوگل Pixel , Pixel XL  از مشکل در اتصال این گوشی ها به شبکه پوششی ۴G , LTE خبر دادند. برخی دیگر از وجود مشکل اتصال به ۴G  گفته اند و این مشکل را بسیار بغرنج ارزیابی کرده اند. پوشش شبکه ای ۴G پوشش غالب در آمریکا است که شرکت T-mobile  از آن استفاده می کند.

بیشتر شکایات در این مورد، در شمال و جنوب آمریکا گزارش شده است.باندهای شبکه ای دیگر برای جایگزینی به جای پوشش شبکه ای ۴G در نظر گرفته شده است ؛ اما مشکل همچنان پابرجاست.

شکایات ناشی از عدم پوشش شبکه ای ۴G و LTE روز به روز در حال افزونی است.

مطالب مرتبط