اخبار فناوری

مایکروسافت جزئیات انتشار بازی جدید Minecraft Earth AR برای اندروید و iOS اعلام کرد

blank

مایکروسافت دو هفته پیش درباره یک بازی جدیدAR (واقعیت افزوده) تلفن همراه Minecraft-related اعلام کرد و اخیرا آن را تأیید کرد. این بازیMinecraft Earth نامیده می شود و در تابستان امسال برای دستگاه های Android و iOS عرضه خواهد شد.

مایکروسافت علاوه بر اعلام انتشار این بازی جدید، برخی از اطلاعات جالب در مورد Minecraft Earth را از طریق The Verge به اشتراک گذاشت. در ابتدا، اگر شما Minecraft player قدیمی هستید، خوشحال خواهید شد که بدانید که بازی تلفن همراه آینده شامل بسیاری از مهاجمان وینیل مینیبرا و موارد جدیدی است که بعدا مشخص خواهد شد. بازیکنان Minecraft Earth قادر خواهند بود که نسخه های منحصر به فرد را کشف و جمع آوری کنند و از آنها برای غنی تر ساختن ساختمان های خود و نیز جمع آوری منابع استفاده کنند و از چالش های مجاور برخوردار شوند.

مهمتر از همه، بازیکنان Minecraft Earth قادر خواهند بود در دنیای واقعی برای پیدا کردن خوشه های کوچک از بلوک ها، سدها یا مباحثی به نام Tappables اقدام کنند. علاوه بر این، ماجراجویان در دنیای واقعی به تلاش می پردازند. یعنی بازیکنان طعم کوچکی از دنیای مبارزه Minecraft worlds را در اندازه های مختلف بازی می کنند. به عنوان مثال، یک پارک محلی می تواند به یک معدن تبدیل شود که در آن شما می توانید الماس را پیدا کنید، یا ممکن است در پیاده رو Minecraft trees توسط هیولاها پرتاب شود. اگر میخواهید منابع را جمع آوری کنید باید با این هیولاها مبارزه کنید، همچنین با کسب امتیازهای تجربی در بازی پیشرفت کنید.

Minecraft Earth یک بازی سرگرم کننده برای بازی با دوستانتان خواهد بود و مایکروسافت آن به صورت همکاری چند نفره برای تجربه های گروهی و برای گوشی های هوشمند دارایAR ، به رسمیت می شناسد.

طبق گفته مایکروسافت، Minecraft Earth در تابستان برای اندروید و iOS عرضه خواهد شد، اما یک نسخه کامل نیز در این سال عرضه می شودکه اگر نسخه بتا برنامه خوبی باشد، این نسخه می تواند زودتر عرضه شود.

مطالب مرتبط