اخبار فناوری

فروش هوآوی P9 به مرز۹ میلیون دستگاه رسید…!

blank

در آخرین خبرهای رسیده درباره فروش گوشی های محتلف در بازارهای جهانی و میزان این فروش ها ،خبرها در مورد میزان فروش گوشی Pp شرکت هوآوی شگفت آور بوده است . این گوشی تنها در پنج ماه از فروش خود تا مرز ۹ میلیون دستگاه در کل بازارهای جهانی فروخته است.


در بازار داغ گوشی های هوشمند در پایان سال میلادی شنیدن هر خبری دور از انتظار نیست.یکی از این خبرهای شگفت آور میزان فروش  P9 تنها در ۴ ماه فروش از این گوشی است.مطابق با خبرهای موثق رسیده از آمار فروش هوآوی ، تا کنون حدود ۹ میلیون دستگاه از این گوشی در تمام بازارهای موبایل جهان به فروش رسیده است.
هوآوی P9 گوشی هوشمند کاملا موفق هوآوی شد.شرکت چینی هوآوی گوشی های هوآوی P9 ر مثل کیکی داغ و به سرعت در تمام جهان می فروشد.در شهریور ماه سال جاری شنیدیم که هوآوی P9 ت مرز میلیون دلار فروخته شده است.امروز هوآوی P9 گوشی پیشرو هووی بر دیگر توانست رتبه ی فروش علی ر بری شرکت هوآوی رقم بزند.با توجه به این خبر هووی تا امروز نزدیک به ۹ میلیون از گوشی های هوآوی P9 خود را به فروش رسانده است.لازم به ذکر است که گوشی هوآوی P9 در آپریل به بازار موبایل عرضه گردید.با دقت در آمارها میتوان دریافت که هوآوی تنها در دو ماه توانسته است سه میلیون از گوشی های  P9 را بفروشد.این مساله از نظر میزان در دسترس بودن و موجودی در بازار گوشی هوآوی P9 حایز اهمیت است.با توجه به رشد فزاینده و سرعت عالی هوآوی در معرفی و فروش  P9 در بازارهای جهانی می توان پیش بینی کرد که میزان فروش  P9 به مرز میلیون دستگاه تا پایان سال جاری برسد.
حال در مورد گوشی جدید و مورد بحث Mate 9 نیز ممکن است اتفاقی مشابه رخ دهد. مخصوصا در بازارهای جدید موبایل و بازارهایی که حال دیگر با محصولات هوآوی کاملا انس گرفته اند.

مطالب مرتبط